Ruszyła nowa kampania marketingowa BETFAN, przez którą bukmacher chce przekazać, że mundial to powód do wspólnej zabawy, a nadmierna presja jej nie służy. „Koń na drzewie”, „Poranna zaprawa”, „Siwy bajerant” i „Laga na Robercika” – takie tytuły noszą najnowsze spoty, w których można podziwiać aktorskie umiejętności ambasadora BETFAN – Mariusza Pudzianowskiego. Towarzyszy mu „Człowiek Koń” – live brand hero marki i jednocześnie alter ego konia Betfana, którego Pudzian jest właścicielem, a bukmacher sponsorem tytularnym.
„Zakład? Zakład!” – to seria filmów, w której BETFAN pod pretekstem mundialu pokazuje, że zakładanie się jest obecne na co dzień i w języku, i ogólnie w życiu. Spoty, w których Mariusz Pudzianowski wciela się w role strażaka, katarskiego szejka, menadżera piłkarskiego i internetowego influencera są emitowane w telewizji Canal+, mediach społecznościowych, aplikacjach mobilnych, portalach horyzontalnych oraz lokalnych.
Zobacz również
W naszym DNA jest zabawa, którą w nazwie BETFAN wyraża spolszczone „FUN” więc postanowiliśmy powiedzieć „dość” patosowi, jaki zwykle pojawia się przy wydarzeniach z udziałem polskiej reprezentacji. Nie chcemy budować sztucznej presji na piłkarzach. Za to w nowej odsłonie kampanii chcemy zamanifestować: cieszmy się tym, że jesteśmy częścią piłkarskiego święta, chwalmy każdy dzień, w którym Robert Lewandowski wybiega w trykocie z orzełkiem na piersi, ale też podejdźmy do tego z dystansem i humorem. Ani świat, ani tym bardziej sport nie kończą się na awansie lub odpadnięciu z grupy na mundialu! – mówi Jakub Świsłowski, dyrektor marketingu BETFAN.
Oficjalny start kampanii poprzedziła akcja teaserowa – Mariusz Pudzianowski w social mediach opublikował swoje zdjęcia w kampanijnych „wcieleniówkach”. Zwłaszcza zdjęcia Pudziana jako szejka obiegło internet, zostało udostępnione na wielu popularnych profilach i doczekało się licznych wersji jako mem
Praca z ekipą BETFAN to dla mnie duża przyjemność. Zawsze, jak dzwoni telefon od nich, zastanawiam się, co znowu wymyślili i w co mnie ubiorą. Kogo, jak kogo, ale szejka to się nie spodziewałem! Ta kreacja przypadła mi na tyle do gustu, że kiedy kończyliśmy zdjęcia, akurat też zjeżdżali z trasy kierowcy z mojej firmy transportowej i musiałem szybko pojechać ich rozliczyć. Nie zastanawiałem się długo, zawinąłem białą kiece i prosto z planu poleciałem do nich tak, jak stałem 😉 „Mariusz, to Ty?” – zapytali. Po tej akcji postanowiliśmy razem z Kubą Świsłowskim z BETFAN, że zaczniemy od stopniowego odsłaniania kart w moich mediach społecznościowych. Patrząc po zasięgach, chyba dobrze się przyjęło. Z wideo też tak będzie, zakład? – opowiada Mariusz Pudzianowski.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing
„Otwórz Końto” – to hasło (call to action) drugiej części kampanii, która nastawiona jest na konwersję i zwiększenie liczby UU na stronie internetowej bukmachera. Towarzyszy jej zmiana i znaczące uproszczenie oferty startowej dla graczy. „Bonus 200% – wpłacasz 150 zł, grasz za 450 zł” ma przejrzyste zasady i jest widoczny od razu po depozycie na „końcie” gracza.
Betting to zabawa dla każdego – musi być prosta i zrozumiała, jak zasady gry w piłkę nożną. Mecz można wygrać, zremisować albo przegrać. Piłkarze nie dostają ocen za występ artystyczny, nie ma ekstra punktów za liczbę podań czy przebiegnięty dystans w meczu. W BETFAN ma być tak samo – bonus od razu na koncie, wpłata potrojona i przyjemność z gry w nowej odsłonie betfan.pl – dodaje Jakub Świsłowski z BETFAN.
BETFAN przebija balonik oczekiwań przed mundialem
W kampanii BETFAN postawił na wiele nowatorskich w branży bukmacherskiej rozwiązań i autorskich partnerstw – np. jako jedyny bukmacher podczas MŚ pojawi się w aplikacji mobilnej TVP Sport. Zaplanowana jest też obecność BETFAN w Google OneBox przy meczach, skrótach, bramkach i najlepszych akcjach mundialu. Bukmacher wraz z TVP Sport przygotował również zabawę dla piłkarskich fanów – „Mendżer mistrzostwa świata”.
Na landing page’u zakład-zaklad.onet.pl będzie można natomiast zobaczyć wszystkie spoty i pełną historię pierwszej części kampanijnych działań bukmachera. Kampania obejmie również działania w social mediach i współpracę z infuencerami. Jeden z nich, Wojtek Przeździecki prowadzący kanał na YT OjWojtek, wystąpił nawet obok Pudziana w spocie „Laga na Robercika”. Twórca kolektywu WiP Bros będzie również obecny w Katarze, gdzie będzie autoryzował hasło kampanii „Zakład? Zakład!” poprzez zakładanie się z widzami swojego kanału i przenoszenie tego na życie codzienne podczas obecności w Zatoce Perskiej.
Dodatkowo bukmacher samodzielnie będzie planował zakup mediów dzięki współpracy z Adformem, co jest rzadkością na rynku reklamowym.