Na nowo utworzonym stanowisku będzie odpowiadał za koordynację prac działu client service i budowanie długofalowych relacji z klientami. Zadaniem Sosnowskiego będzie doskonalenie kompetencji zespołu i rozwój oferty agencji w zakresie nowych obszarów biznesowych, a także wdrażanie proponowanych rozwiązań i monitoring branżowych trendów.
Sosnowski od 12 lat związany jest z branżą marketingu internetowego. Doświadczenie zdobywał w czołowych agencjach interaktywnych. Prowadził projekty m.in. dla iSpot, Ronson Development, Discovery Channel, Peugeot Polska, Millenium Bank, Cyfrowy Polsat czy sieci Play.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [11.10-17.10.24]: kto odpowiada za nieetyczne działania influencerów, Allegro rezygnuje ze sprzedaży alkoholi, Pet Crocs, czyli obuwie dla psów
-
#PolecajkiNM cz. 27: bar The 007, Meaningful Brands™ 2024 Global report, eksperyment Zimbardo w erze AI, design cyfrowy dla zdrowia psychicznego