Mark Thorne zastąpił Philipa Ainswortha, który będzie pełnił funkcję Dyrektora Marketingu w Pernod Ricard UK.
Mark Thorne związany jest z branżą alkoholową od wielu lat. Wiedzę i doświadczenie zdobywał w Corby Spirit and Wine, kanadyjskiej spółce należącej do Grupy Pernod Ricard, w której pełnił funkcje m.in. Dyrektora Marek Luksusowych i Dyrektora ds. Planowania Strategicznego. W 2012 roku objął stanowisko Dyrektora Handlowego w Chivas Brothers, gdzie był odpowiedzialny za region Ameryki Północnej i Południowej. Od 2014 roku na stanowisku Dyrektora Marek Standard Blend i Usług Marketingowych w Chivas Brothers był odpowiedzialny za rozwój szkockich whisky, takich jak Clan Campbell, Passport i 100 Pipers. Do jego obowiązków należał także nadzór nad działem usług marketingowych.
Zobacz również
Objęcie funkcji Dyrektora Marketingu w Wyborowa Pernod Ricard to dla mnie bardzo ważny etap kariery zawodowej. Dotychczas byłem odpowiedzialny za marki szkockiej whisky, dlatego cieszy mnie fakt, że w Polsce ten segment tak prężnie się rozwija.
Polski rynek niesie ze sobą ogromne możliwości. Jestem bardzo zadowolony, że będę mógł pracować z utalentowanym zespołem Wyborowa Pernod Ricard nad strategią marketingową naszych produktów, w tym słynnych polskich wódek. Nie mogę doczekać się pracy dla tak renomowanej marki jak wódka Wyborowa, która dzięki swojej wysokiej jakości podbiła serca konsumentów na całym świecie – powiedział Mark Thorne, Dyrektor Marketingu Wyborowa Pernod Ricard.
Mark Thorne będzie raportować do Erica Benoist, Prezesa Zarządu Wyborowa Pernod Ricard i Pernod Ricard Central Europe.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing