„Dla nich grawitacja nie istnieje!” – to hasło cyklu widowiskowych zawodów „Latających Psów”. Akrobacje psów i ich zabawa z plastikowym dyskiem, czyli dogfrisbee, to pokazy szybkości, zwinności, skoczności czworonogów i zarazem jedna z najpopularniejszych dyscyplin kynologicznych na świecie. W tym roku wybrane zawody będą wzbogacone o spektakularną konkurencję: skoki psów do wody.
Bayer podczas wszystkich zawodów zaprasza na bezpłatne porady weterynaryjne. Na mobilnym stanowisku marki ADVANTIX dostępni będą lekarze weterynarii i eksperci w zakresie zachowania zwierząt. Porady obejmą m.in. wywiad medyczny z właścicielem psa i oględziny zwierzęcia: lekarz oceni ogólną kondycję, w tym wagę, stan uzębienia, stan uszu czy skóry. Właściciel będzie miał możliwość zadania lekarzowi weterynarii pytań o zdrowie pupila. Przewidziano praktyczne pokazy z zakresu udzielania pierwszej pomocy psom – przeprowadzane na fantomie czworonoga. Na stanowisku marki ADVANTIX będzie można uzyskać informacje o ochronie psów przed kleszczami, pchłami i komarami.
Zobacz również
– Bayer wspiera zdrowy styl życia właścicieli i dobrostan ich zwierząt: aktywne spędzanie czasu, wspólny ruch na świeżym powietrzu. Zawody „Latających Psów” świetnie odpowiadają tej charakterystyce. Są doskonałą formą rekreacji nie tylko dla uczestników, ale i widzów, którymi często są całe rodziny – mówi Robert Kaszyński, szef działu Animal Health firmy Bayer w Europie Centralnej i Wschodniej.
Zawody „Latających Psów” rozgrywane są od 2006 roku: dotychczas odbyło się łącznie 55 edycji, a w 2019 rozegrane zostaną kolejne cztery. Dogfrisbee polega na aportowaniu przez psa lecącego dysku oraz wykonywaniu powietrznych ewolucji. Zawody bazują na umiejętnościach, wymagających współpracy człowieka z psem. W Poznaniu i Warszawie dodatkowo odbędzie się konkurencja widowiskowych skoków psów do wody: „dog diving”.
Wstęp na wszystkie zawody wolny, dalsze informacje znajdują się na stronie.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing