Marka Amigo z nowym brand managerem

Do Działu Marketingu firmy Politan dołączyła Izabela Celejewska. Będzie odpowiadać za brand korporacyjny Politan oraz markę produktową Amigo. Doświadczenie zawodowe zdobywała pracując dla wielu marek, nie tylko z branży FMCG.
O autorze
1 min czytania 2016-07-28

Izabela Celejewska powiększa zespół Działu Marketingu firmy Politan. Będzie prowadzić brand korporacyjny Politana oraz koordynować corporate affairs. Jako brand manager Amigo, zajmie się wzmacnianiem portfolio marki, która oferuje artykuły gospodarstwa domowego, ułatwiające codzienne czynności, takie jak sprzątanie, przechowywanie i przygotowywanie żywności. Izabela Celejewska obejmuje dowodzenie marką Amigo w ważnym dla niej momencie. Brand w przyszłym roku będzie świętować dziesięciolecie obecności na rynku. A ponieważ marketing to dla nowej brand manager przede wszystkim odbiorca, wszelkie działania skoncentrowane silnie będą na grupie konsumentek wkraczających w dorosłe życie i rozpoczynających samochodzielne prowadzenie gospodarstwa domowego. W ramach budowy wizerunku marki Politan I. Celejewska skupi się na działalności firmy w ramach segmentu B2B: oferowania unikatowych produktów i usług.

Praca w Politanie to kolejny etap w karierze managerki, która szlify marketingowe zdobywała w Grupie Radiowej Agora SA, zajmując się promocją śląskich stacji: Radio Karolina Złote Przeboje, Radio POP FM, Rock Radio. Nabyte umiejętności i pewność, że niezależnie od produktu, zasady marketingowe pozostają takie same, dały możliwość płynnej zmian segmentów rynku, w których pracowała. Celejewska piastowała stanowiska managerskie między innymi w branży dekoratorskiej, recyklingowej i spożywczej. Jako brand manager firmy Madej Wróbel – jednego z czołowych producentów wędlin – m.in. realizowała rebranding opakowań, odpowiadała za wprowadzanie nowości rynkowych, koordynowała działania związana z rozwojem kategorii produktowych.

Namiętnie przygotowuje hummus, kuskus z kalafiora i smaży falafele. W wolnych chwilach ogląda serial „Skrzydła”. Żona fotoreportera Gazety Wyborczej, dlatego jedyne jej zdjęcie zrobił syn Szymon.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj