Marka Black rusza z akcjami promocyjnymi

Akcje promocyjne marki Black przebiegają pod hasłem: „Every Friday is Black Friday” i wykorzystują trzy mechanizmy: kup i odbierz, loterię promocyjną i konkurs.
O autorze
1 min czytania 2022-06-10

Marka Black (FoodCare Sp. z o.o.), powierzyła agencji UNIQUE ONE przygotowanie akcji promocyjnych dla marki Black. Zlecenie zostało pozyskane w wyniku wygranego przetargu. 

Aby wziąć udział w akcjach promocyjnych, uczestnik powinien: dokonać w okresie promocyjnym jednorazowego zakupu co najmniej 4 produktów promocyjnych potwierdzonych jednym paragonem fiskalnym (tj. na 1 paragonie 4 szt. produktów BLACK, dowolna pojemność, lub 1 sztuki 4-paka BLACK pojemność 250 ml), zachować dowód zakupu w postaci paragonu fiskalnego; dokonać w okresie promocyjnym prawidłowego zgłoszenia swojego udziału w wybranej akcji promocyjnej (loterii, konkursie, kup i odbierz – jeden paragon uprawnia do zgłoszenia w jednej, dwóch lub wszystkich trzech akcjach) za pośrednictwem blackfridayakcja.pl.  

W loterii oraz konkursie, laureaci nagród tygodniowych (oraz nagrody głównej w przypadku konkursu) ogłaszani są na stronie blackfridayakcja.pl po pozytywnej weryfikacji.

Okres przyjmowania zgłoszeń i sprzedaży promocyjnej wystartował 27 maja i potrwa do 1 września br.  

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Nagrody:

  1. W akcji kup i odbierz do wygrania jest ponad 40 000szt. kodów rabatowych/zniżkowych do partnerów akcji: ZIPRO, KOMPUTRONIK, G2A, MR. GUGU, LIMANGO, GONGA, ANSWER, MOTUS)
  2. W konkursie (wybór zwycięskiego zdjęcia CO PIĄTEK + wybór zdjęcia w ramach nagrody głównej na zakończenie akcji): nagrody tygodniowe: 14 szt. (3 x hulajnoga elektryczna MOTUS + 11 x rower stacjonarny do ćwiczeń ZIPRO) oraz nagroda główna: 1 x wyjazd na Ibizę dla dwóch osób ( w terminie 20-27.09.2022 r.)
  3. W loterii: 14 x 5 000 zł (losowanie CO PIĄTEK)

Akcje promocyjne będą komunikowane w TV, digital, w tym w social mediach. Mechanizm akcji promocyjnych przygotowała agencja Unique One, kreację FoodCare, za zakup mediów odpowiada Initiative, zaś za kampanię digital –Insignia i RTB House.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Regulamin akcji promocyjnych znajduje się na stronach uniqueone.pl oraz blackfridayakcja.pl

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

 * Zadanie konkursowe – zdjęcie będące odpowiedzią na pytanie „Co to znaczy być Królem nocy?”