BLACK od lat wierzy, że ludzie mają w sobie ogromną siłę – czasami większą niż zdają sobie z tego sprawę. Misją marki jest dawać im energię i odwagę, aby mogli przeżywać swoje chwile dokładnie tak jak chcą i osiągnąć to, co chcą. BLACK czarny jak noc, numer 1 wśród energetyków na rynku polskim, wyłania się jako Król Nocy, napełniając energią każdego, kto będzie chciał obcować z Królem. „Przygotuj się na noc czarną jak BLACK”, „BLACK. King of the Night”, „Jak noc to BLACK” – w tych słowach znajdziemy główne przesłanie kampanii.
Niezależnie od tego, jak spędzasz swoją noc, BLACK pozwoli Ci utrzymać odpowiednią dawkę mocy, aby energii nie zabrakło Ci aż do rana. Wybierasz się na koncert lub całonocną klubową imprezę? Będziesz jeździł z kolegami samochodem po mieście? A może będziesz grał w gry przez całą noc? Na każdą okoliczność przyda się BLACK w odpowiednio dobranej do Twoich potrzeb puszce. Każdy może zostać Królem Nocy. Potrzebuje tylko mocy BLACK.
Zobacz również
Kampania rozpoczęła się od spotu telewizyjnego, który można obejrzeć również w kinach, a w kilku wersjach długości – na oficjalnym kanale Youtube marki. Twórcą spotu jest Peppers Ghost, reżyserem i scenarzystą: Henry Szymański, DOP: Arek Tomiak VFK, Head of CG: Paweł Ruszkiewicz, za muzykę i oprawę dźwiękową odpowiadał Filip Siejka, zaś postprodukcję – Liqd.pl.
Kolejnym etapem kampanii były nośniki OOH, na których zobaczyć można trójkę aktorów z reklamy telewizyjnej. Trwa również kampania internetowa, której częścią jest uruchomiona 27 maja 2022 i trwająca do 1 września 2022 promocja konsumencka Every Friday is Black Friday, w której do wygrania jest m.in. wyjazd na Ibizę dla 2 osób.
Słuchaj podcastu NowyMarketing