Kampania Candy skupia się na podkreśleniu innowacyjnych rozwiązań zastosowanych w pralkach z linii Rapido: 9 szybkich i wydajnych programów oraz jedyna w swoim rodzaju funkcja Snap&Wash, dzięki której pralka, na podstawie zdjęcia zrobionego smartfonem i przetworzonego przez aplikację Candy Simply-Fi, sama wybiera optymalny program prania.
Główną część działań stanowi kampania telewizyjna na potrzeby, której powstał 30-sekundowy spot.
Zobacz również
Pomysł na spot przyniosło życie i nasze osobiste doświadczenia. Bohater to tata, który dla swojej córki zrobi wszystko, nie ma dla niego rzeczy niemożliwych, nawet jeśli jest pod presją czasu, bo właśnie szykuje się do wyjścia do pracy. Radzi sobie zatem z zapleceniem warkocza, a gdy musi się zmierzyć się z upraniem ukochanego pluszaka, tu z pomocą przychodzi inteligenta pralka. Wystarczy jedno zdjęcie w aplikacji, pralka sama ustawia szybki program i sytuacja uratowana – mówi Tomasz Pastuszka, Creative Director w MADOGZ.
Reklamy pod hasłem „Najlepsza w klasie” będą emitowane w ogólnopolskich i tematycznych stacjach z grup Polsat i TVN oraz w internecie. W ramach działań online kreacje reklamowe pojawią się na platformach społecznościowych: Facebook, Pinterest i YouTube, a także w wyszukiwarce Google.
Ideę kreatywną kampanii przygotowała agencja MADOGZ, spot wyprodukował dom produkcyjny Artcor, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Star Media, a za działania online odpowiada agencja FFW.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing