Marka DPD wybiera UNIQUE ONE

Firma kurierska DPD Polska, powierzyła agencji UNIQUE ONE organizację ogólnopolskiej loterii pod hasłem „Wszystkiego wyGRAnEKO”. Agencja została wybrana do realizacji projektu w drodze przetargu.
O autorze
1 min czytania 2021-07-12

Z okazji okrągłego jubileuszu – 30 lat obecności na polskim rynku – firma kurierska DPD postanowiła zorganizować loterię dla swoich Klientów.

W loterii może wziąć udział Odbiorca przesyłki doręczonej przez DPD potwierdzonej numerem listu przewozowego, na którym widnieje jego pełne imię i nazwisko. Termin przyjmowania zgłoszeń i okres sprzedaży promocyjnej trwa od 12 lipca 2021 (od 6:00) do 14 listopada 2021roku.

Aby wziąć udział w loterii należy: odebrać przesyłkę doręczoną przez DPD oraz zarejestrować numer listu przewozowego na www.30latdpd.pl. Po zgłoszeniu uczestnik loterii od razu dowiaduje się, czy wygrał nagrodę natychmiastową. Każde zgłoszenie bierze udział w czterech losowaniach: czekoladowego upominku (3000 sztuk) lub opaski inteligentnej Xiaomi (300 sztuk), hulajnogi elektrycznej Xiaomi (3 sztuki), roweru elektrycznego Kross (3 sztuki) i nagrody głównej: 30 000 zł.

Agencja UNIQUE ONE odpowiedzialna jest za opracowanie mechanizmu loterii oraz kreację (POS, digital). Loterię wspierają działania komunikacyjne za pomocą materiałów POS (ulotka, koperty na przesyłki), działaniami w digital i w social media.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing