Trwająca od połowy czerwca letnia kampania Gorące Letnie Noce marki Durex, promuje miłość oraz bezpieczny seks. Jej głównym elementem jest utwór „Bez słów”, który powstał przy współpracy z zespołem The Dumplings – polskim duetem muzycznym, w składzie Justyna Święs i Kuba Karaś, oraz wspólnie stworzony teledysk w reżyserii Daniela Jaroszka, wyprodukowany przez Papaya Films. Premiera klipu była połączona z oficjalnym startem kampanii rozpoczętej w połowie czerwca. Potrwa do końca sierpnia. Projekt Gorące Letnie Noce został stworzony w nowoczesnej, digitalowej formule, a jego komunikacja oparta jest o content bazujący na klipie The Dumplings. Wybrane fragmenty wideo zostały wykorzystane do stworzenia komunikacji produktowej, osadzonej w lifestylowym, letnio-wakacyjnym otoczeniu.
Kooperacja z The Dumplings i utwór „Bez słów”, będące osią do wszystkich działań, bezpośrednio wpływają na odbiór kampanii, nadając komunikacji nowoczesnego oraz lifestylowego charakteru. Nawiązanie do muzycznego wymiaru Gorących Letnich Nocy Durex jest widoczne także w kolejnej fazie projektu, jaką jest konkurs konsumencki. Zarówno zadanie konkursowe, jak i nagrody bezpośrednio wynikają z tego kontekstu.
Zobacz również
Konkurs prowadzony w środowisku Facebook’a, za pośrednictwem bota w Messengerze. Zadaniem konkursowym jest wskazanie i uzasadnienie, jaka piosenka kojarzy Ci się z gorącą, letnią miłością. Zwycięzcy są wybierani raz w tygodniu, a nagradzane są najlepsze odpowiedzi. Do zdobycia są bilety na festiwale wraz z noclegiem, słuchawki i głośniki Marshall, zestawy festiwalowe ze specjalnie zaprojektowaną koszulką od Momu oraz zestawy produktów Durex. Każdy uczestnik może wygrać tylko raz, a warunkiem wzięcia udziału w konkursie jest zakup dwóch dowolnych produktów Durex i zachowanie paragonu, niezbędnego do odbioru nagrody. Część aktywacyjna ruszyła 15 lipca i potrwa do połowy sierpnia.
Konkurs, jak i cała kampania skierowany jest do szerokiej grupy odbiorców, na którą składają się użytkownicy Durex. Różnorodność tej grupy podkreśla zaangażowanie do wystąpienia w klipie osób w różnym wieku oraz o odmiennych preferencjach. Celem tego zabiegu było także zwrócenie uwagi na fakt, że temat seksu dotyczy wszystkich, niezależnie od płci, wieku czy stażu związku. Cały projekt ma zwracać uwagę na naturalną potrzebę bliskości oraz czerpanie z niej radości, w bezpieczny sposób u wszystkich. Marka oraz twórcy zachęcają do korzystania z przyjemności w pełni, aby nadchodzące letnie noce stały się jeszcze bardziej gorące.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Kontekst projektu wraz z klipem zostały osadzone podczas lata, które jest jednym z ważniejszych momentów sprzedażowych marki. Festiwalowe nagrody są powiązane z wakacjami i nawiązują do zainteresowań użytkowników marki, którzy chętnie spędzają weekendy na festiwalach muzycznych, koncertach i letnich imprezach. Okres wakacyjny i trwający podczas niego sezon festiwalowy sprzyja poczuciu beztroski i zachęca, by w pełni cieszyć się bliskością drugiej osoby. Z klipu płynie przekaz, aby niezależnie od sytuacji zawsze pamiętać o bezpieczeństwie i zdrowiu własnym oraz bliskich. Bezpieczny seks to wyraz troski zarówno o siebie, jaki i partnera.
Słuchaj podcastu NowyMarketing