Marka Garage (Carlsberg Polska) z nową kampanią skierowaną do młodych DJ’ów i producentów muzycznych

W ramach projektu Sound Masters marki Garage ogłoszono konkurs na set DJ-ski lub autorski utwór muzyczny. Na zwycięzców czekają atrakcyjne nagrody.
O autorze
1 min czytania 2022-06-30

Konkurs marki Garage składa się z dwóch kategorii: MINI DJ SET – dedykowanej DJ’om oraz ORIGINAL TRACK – producentom muzycznym. Przygotowany przez uczestnika set lub utwór muzyczny powinien zawierać sample udostępnione przez organizatora (do pobrania ze strony konkursowej).

Zgłoszenia w kategorii MINI DJ SET podlegają ocenie publiczności. Swoje głosy użytkownicy mogą oddawać przez platformę internetową. W kategorii ORIGINAL TRACK preselekcji dokona Radio Kampus, które wyemituje wybrane sety. Co ważne, wytypowane utwory trafią do drugiej fazy konkursu, podczas której konsumenci będą głosować na swoich faworytów w obu kategoriach.

Na laureatów czekają atrakcyjne nagrody: kontroler Traktor (model Kontrol S4 MK3), sekwencer Arturia (model. KeyStep Pro), słuchawki Audio-Technica i liczne kartony piwa marki Garage.

Zgłoszenia odbywają się przez stronę internetową. Na przesłanie utworu twórcy mają aż 3 tygodnie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Więcej o konkursie: garagesoundmasters.pl.

Za koncept kreatywny oraz realizację kampanii odpowiada dentsu Creative (Isobar) z grupy dentsu Polska. Dostępne na stronie sample powstały przy współpracy z Massive Music.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się