Jameson to marka irlandzkiej whiskey z portfolio firmy Wyborowa Pernod-Ricard. W nowej odsłonie komunikacji pod hasłem „Szukaj swoich” marka zachęca ludzi, aby szukali swoich pokrewnych dusz.
W czasach, kiedy media społecznościowe zamykają nas w bańkach, coraz bardziej brakuje nam poczucia przynależności do większej wspólnoty. Jameson pokazuje, że wbrew temu, co nam się wydaje, wokół nas jest więcej ludzi, z którymi coś nas łączy. Zachęcamy, by mieć otwarte oczy, bo „swoich” jest więcej, niż myślimy – mówi Agnieszka Michalska, senior brand manager marki Jameson.
Zobacz również
Ze względu na prawne ograniczenia reklamy alkoholu w Polsce komunikacja marki odbywa się głównie w mediach społecznościowych oraz w kanałach off i on trade. Nowa kampania składa się z serii krótkich filmów, które pokazują, jak obcy i pozornie różni ludzie mogą się stać sobie bliscy.
Naszą whiskey traktujemy bardzo poważnie, ale jako marka mamy też do siebie spory dystans. Dlatego w nowej komunikacji jeszcze mocnej stawiamy na humor, ale również na storytelling i autentyczność. W przypadku krótkich form w mediach społecznościowych jest to wyzwanie. Ale czujemy, że wspólnie z agencją udało nam się stworzyć content, który nie tylko zwróci uwagę użytkowników social mediów, ale też ich zaangażuje i pozwoli się uśmiechnąć – dodaje Jakub Niebelski, brand manager Jamesona.
W nowej kampanii marka kontynuuje współpracę z ambasadorem Piotrem „Kędziorem” Kędzierskim. W filmach wyreżyserowanych przez Piotra Matejkowskiego zobaczymy przedstawicieli światów, które Jamesonowi są bliskie i z którymi współpracuje: barbera Kajetana Szweda z Towarzystwa, managera innego warszawskiego barber shopu Michała „Miha” Gonczarskiego oraz Michała Saksa, piwowara i współzałożyciela kraftowego Ale Browaru z Trójmiasta. W najbliższych miesiącach marka planuje kolejne odsłony kampanii oraz przedstawienie kolejnych ambasadorów z obszarów działania marki. Stay tuned!
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Spoty można zobaczyć na profilu marki na Instagramie i Facebooku. Za strategię, kreację i realizację odpowiada agencja MullenLowe Warsaw. Produkcję filmową zrealizowało studio Prime Time, a media samodzielnie zakupiła Wyborowa Pernod-Ricard.
Słuchaj podcastu NowyMarketing