Marka Kozel wystartowała z kampanią outdoorową „Czesi nas dobre piwo”

Marka Kozel w swojej najnowszej kampanii reklamowej „Czesi nas dobre piwo” postawiła na dwie niestandardowe aranżacje nośników outdoorowych. Na ulicach największych miast w Polsce można zobaczyć wiaty przystankowe z animowanym plakatem i billboardy 18 z elementami przestrzennymi.
O autorze
0 min czytania 2019-05-27

To pierwsza kampania marki Kozel łącząca dwa niestandardowe rozwiązania w outdoorze. Druk soczewkowy na kreacjach animuje statyczny plakat, tworząc wrażenie ruchu kozła w wiatach przystankowych. Natomiast dzięki wykorzystaniu elementów konstrukcyjnych nośników typu billboard 18, na których umieszczono butelki i kufel piwa Kozel, kampania nabiera wielopłaszczyznowego wymiaru.

– Nowoczesny outdoor daje wiele możliwości, z których skorzystaliśmy – mówi Barbara Baranowska – senior brand manager marki Kozel. – Liczymy, że ta niestandardowa i zwracająca uwagę kampania przełoży się na jeszcze większą rozpoznawalność naszej marki – dodaje Baranowska.

Kampania piwa Kozel realizowana jest do końca maja br. w ośmiu największych polskich miastach. Niestandardowe działania uzupełniają reklamy na tradycyjnych nośnikach. 

Wiaty przystankowe oraz billboardy wykorzystane w akcji należą do portfolio AMS. Agencja kreatywna obsługująca projekt to AdValue, agencja mediowa – Zenith.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj