Upoluj książkę „101 technik dla zarządzających” [KONKURS]

Upoluj książkę „101 technik dla zarządzających” [KONKURS]

Upoluj książkę „101 technik dla zarządzających” [KONKURS]

Wygraj książkę, w której Bartek Majewski zebrał wnioski pochodzące z rozmów z ponad 3 tys. menedżerów.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Marka La Roche-Posay oddaje głos konsumentom w ramach kampanii For all Skin Life-Changers

Marka La Roche-Posay znana z ponad 100-letniej tradycji w dziedzinie pielęgnacji skóry po raz kolejny pokazuje swoje zobowiązanie wobec konsumentów jakim jest poprawa jakości życia osób z problemami skórnymi. Wyrazem tego zaangażowania jest globalna inicjatywa „For all Skin Life-Changers” skierowana do osób z problemami skórnymi na całym świecie.
O autorze
3 min czytania 2024-02-06

Skala zjawiska problemów skórnych

Inicjatywa „Skin Life-Changers” powstała, by zwiększać świadomość misji marki La Roche-Posay, której celem jest wsparcie pacjentów z problemami skórnymi. By jak najlepiej docierać do społecznej świadomości, marka oddaje głos swoim konsumentom, którzy dzielą się, niejednokrotnie trudnymi historiami i tym, jak dermokosmetyki La Roche-Posay stały się life-changerami w zmaganiach o zdrową i piękną skórę oraz trwałą poprawę komfortu i jakości życia.

Jak dowodzą badania niemal 2 miliardy osób na świecie doświadcza problemów skórnych, a co więcej:

· aż połowa osób walczących z trądzikiem zmaga się z izolacją,

· co druga osoba z bliznami na skórze mierzy się z obniżoną samooceną,

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

· 79% osób cierpiących na egzemę traci pracę ze względu na kondycję zdrowotną,

· 8 na 10 osób chorujących na raka doświadcza na swojej skórze efektów ubocznych związanych z leczeniem.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Istnieje więc przynajmniej 2 miliardy powodów, dla których La Roche-Posay może zaoferować swoje wsparcie. Do ruchu Skin Life-Changers dołączyli już pacjenci i eksperci z całego świata. Członkowie tej wyjątkowej społeczności dzielą się swoimi historiami i  doświadczeniami, które wspierają i pozwalają innym poczuć się dobrze w swojej skórze.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Poznaj tych, którzy pomagają poczuć się lepiej we własnej skórze

Polska kampania jest częścią globalnej inicjatywy „For all Skin Life-Changers”, skierowanej do osób z problemami skórnymi na całym świecie. By jak najlepiej docierać do społecznej świadomości, marka La Roche-Posay oddaje w niej głos swoim konsumentom. Bohaterowie kampanii to osoby, które zmagają się (lub zmagały) z problemami skórnymi – opowiadają o tym, chcąc przełamać tabu i zachęcić innych do dzielenia się swoimi historiami, by poczuć się pewniej we własnej skórze. Odpowiedzią na ich problemy są produkty marki La Roche-Posay tzw. „skin life-changery”.

W Polsce szeregi inicjatywy Skin Life-Changers zasilili: Filip Szyc @filipszyc, Martyna Grzenkowicz @peachee, Olga Legosz @nomadmum81, Ola Lamczyk @olaxxys, Wiktoria Jasuwienas @jasuwienas.w oraz Ania Augustynowicz @augustynkaa. Każdy bohater tej kampanii to zupełnie inna historia.

Edukacja i wsparcie ze strony ekspertów

W kampanii biorą udział nie tylko osoby dotknięte problemami skórnymi, ale także dermatolodzy z całego świata. Angażują się w misję, jaka przyświeca im od dawna – zapobieganie i walkę z problemami skóry, a także poszukiwanie najlepszych rozwiązań, które pozytywnie wpłyną na życie pacjentów.

W gronie ekspertów, którzy dołączyli do grona Skin Life-Changerów są znani polscy specjaliści: prof. dr hab. n. med. Barbara Zegarska – uznana specjalistka z zakresu dermatologii i wenerologii, alergologii z ponad 40-letnim doświadczeniem oraz dr n. med. Anna Jędrowiak – specjalistka dermatologii i certyfikowany lekarz American Academy of Aesthetic Medicine, która specjalizuje się w dermatoskopii, trichoskopii, leczeniu trądziku i zabiegach medycyny estetycznej.

„Zapytana, czy czuję się Skin Life-Changer’em bez zastanowienia odpowiadam – TAK! Jako praktyk dermatolog na co dzień w swoim gabinecie spotykam pacjentów, którzy dzięki edukacji i odpowiedniemu postępowaniu terapeutycznemu są w stanie zmienić jakość swojego życia na lepszą. Weźmy dla przykładu atopowe zapalenie skóry, które nastręcza wielu problemów. Pacjenci, którzy zgłaszają się z tą dolegliwością mają z reguły obniżone poczucie własnej wartości, krępują się zmianami, które występują na ich skórze, a uśmiech rzadko gości na ich twarzy. Moją rolą, jako lekarza, jest wyjaśnienie pacjentowi, lub jego rodzicom czy opiekunom, że zmiany nie znikną z dnia na dzień i będą nam towarzyszyły. Jednak odpowiednie przygotowanie do życia z chorobą skóry, w tym także świadomość odpowiedniej pielęgnacji, pomaga radzić sobie z nią na co dzień. Mając wpływ na pacjentów, podpowiadając im różne rozwiązania, polepszające jakość życia widzę efekty tych działań i czuję się częścią wyjątkowej społeczności „For all Skin Life-Changers” – komentuje prof. dr hab. n. med. Barbara Zegarska, która od wielu lat jest także patronką medyczną programu CSR marki La Roche-Posay – „Rodziny Lipikar”.

Kampania „For all Skin Life-Changers: Lepsze życie we własnej skórze” potrwa do końca lutego. Obejmuje przede wszystkim digital, w tym kanały takie jak: Facebook, Instagram TikTok czy Youtube, jak również VOD TVN Player.

Uzupełnieniem działań digital będzie niestandardowy mural przygotowany na jednym z budynków warszawskiej Politechniki. Projekt muralu został przygotowany przez jedną ze Skin Life-Changers, wspomnianą wcześniej Anię Augustynowicz, artystkę znaną w mediach społecznościowych jako @augustynkaa.

Źródło: mat. prasowe La Roche-Posay

Mural przedstawia bohaterów kampanii, Skin Life- Changerów: Olę, Adę, Michała, Filipa, Martynę i Wiktorię. Jego celem jest budowanie poczucia społeczności (grupy ludzi), która dzieli się swoimi historiami z innymi, żeby ich zainspirować, wesprzeć, pokazać, że w walce z problemami skóry nie są sami – stąd autentyczne postaci bohaterów akcji na muralu, podpisane imieniem i hasło „dołącz do nas!”, jako zachęta by stać się częścią community Skin Life-Changerów.

Więcej inspirujących historii można zaleźć na stronie.

Zdjęcie główne: mat. prasowe La Roche-Posay