TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Marka Lou rozpoczyna współpracę z PromoTraffic

Marka modowa Lou stawia na PromoTraffic oraz rozwój współpracy w digital marketingu. Wybór padł na działania z zakresu performance marketingu, a dokładnie Social Ads.
O autorze
0 min czytania 2020-09-15

W sklepie internetowym Lou dostępne są sukienki oraz akcesoria dla kobiet ceniących sobie przede wszystkim piękno i oryginalność. Po produkty Lou chętnie sięgają gwiazdy polskiego showbiznesu, między innymi: Natalia Siwiec, Agnieszka Hyży, Julia Wieniawa, Edyta Górniak, czy Barbara Kurdej-Szatan.

Działania partnerskie Lou i PromoTraffic, które rozpoczęły się we wrześniu, będą dążyć do wzrostu sprzedaży. Jak w przypadku każdego projektu eksperci agencji będą używać w pracy zaawansowanych narzędzi, takich jak ROIHunter oraz Facebook Business Manager. PromoTraffic w lipcu tego roku uzyskał status oficjalnego Partnera Marketingowego Facebooka, więc Lou będzie mogło skorzystać na dostępie do szybszego i lepszej jakości supportu.