fot. www.maxfliz.pl
Maxfliz to znana sieć salonów z wyposażeniem wnętrz oferująca wszystko, co potrzebne do stworzenia wymarzonej przestrzeni w swoim mieszkaniu lub domu. Salony Maxfliz znajdują się w 4 miastach Polski (Warszawa, Kraków, Wrocław i Katowice). To kilka tysięcy metrów ekspozycji i zespół ekspertów gotowych doradzić, jak stworzyć wymarzone wnętrze.
Zobacz również
Marka zdecydowała się na współpracę z niesztampowym ambasadorem, jedną z najbarwniejszych postaci w polskim show-biznesie – Marcinem Tyszką.
– Idea out ouf the box powstała w naszej agencji specjalnie z myślą o tym duecie! Zachęcamy klientów Maxfliz, aby podobnie jak Tyszka, wyszli poza ramy, porzucili konwenanse i oddali się twórczemu szaleństwu, którego jedyną granicą jest wyobraźnia! Podkreślamy także, że wnętrze to nie tylko przedmioty, ale też osoby i emocje, które im towarzyszą. Hasło kampanii Tyszka robi zamieszkanie w Maxfliz idealnie podkreśla stojącą za nim ideę – komentuje Wojciech Papuziński, associate creative director, Ancymony.
Kampania obejmuje wideo do digitalu, outdoor (citylight oraz wielki format), display, social media, TV, OOH, a także konkursy i budowę wyjątkowej 100-metrowej strefy oraz tarasu w warszawskim salonie, zaprojektowanej przez Marcina Tyszkę.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing