TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Marka MINI rusza z kampanią nowego modelu MINI Countryman

Marka MINI, należąca do BMW Group, rozpoczęła komunikację najnowszej wersji modelu MINI Countryman, zarówno w wersji benzynowej, jak i hybrydy plug-in. Kampania realizowana jest pod głównym hasłem „Frajda bez kompromisów”.
O autorze
0 min czytania 2020-08-20

Hasło „Frajda bez kompromisów” ma na celu podkreślenie, że MINI Countryman to wszechstronny, kompaktowy suv. Dzięki wielości istotnych cech oraz posiadanych rozwiązań i funkcjonalności pozwala odczuwać charakterystyczną dla MINI frajdę z jazdy – bez konieczności ustępstw i kompromisów. 

Kampania realizowana jest w telewizji oraz w digitalu. Za jej koncepcję kreatywną odpowiada agencja Change Serviceplan, a zakup mediów Mediaplus oraz Initiative. 




LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj