Marka New Balance otworzyła pub, w którym przebiegnięte odległości wymienisz na piwo

Marka New Balance otworzyła pub, w którym przebiegnięte odległości wymienisz na piwo
New Balance otworzyło w Londynie swój pierwszy pub pod nazwą „The Runaway”, w którym klienci za piwo mogą zapłacić za pomocą przebiegniętych kilometrów.
O autorze
1 min czytania 2019-02-21

W celu wsparcia wszystkich biegaczy, którzy planują udział w tegorocznym maratonie Virgin Money London Marathon, marka New Balance we współpracy z aplikacją mobilną przeznaczoną dla biegaczy i rowerzystów – Strava postanowiła zorganizować dodatkowe, wyjątkowe zawody. Każdy uczestnik wydarzenia otrzyma specjalną kartę, którą będzie mógł dodać do swojego wirtualnego portfela w smartfonie. Dzięki aplikacji Strava mile przebyte przez biegacza w trakcie dowolnego biegu automatycznie zostaną zliczone i dodane do konta, a następnie za zgromadzone punkty możliwe będzie nabycie piwa w specjalnym pubie marki „The Runaway” w Londynie.


fot. www.runnersworld.com

W ramach 4 wyzwań, z których pierwsze wystartowało 18 lutego br., uczestnicy będą mieli do przebiegnięcia 13, 40, 60 i 1000 mil. W samym pubie, który jest częścią kampanii New Balance „Everybody’s race”, oprócz tradycyjnego miejsca do spotkań znajduje się także siłownia.


fot. www.runnersworld.com

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

A jakby tak zbudować bar z czekolady? Tego zadania podjęła się marka Carlsberg w ramach swojej kampanii „If Carlsberg Did”.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Niedawno Tyskie postanowiło zachęcić mieszkańców jednego z Warszawskich bloków do otwarcia się na sąsiadów i w ramach kampanii „Przejdźmy na TY” windę w budynku zamieniło w bar.