W celu wsparcia wszystkich biegaczy, którzy planują udział w tegorocznym maratonie Virgin Money London Marathon, marka New Balance we współpracy z aplikacją mobilną przeznaczoną dla biegaczy i rowerzystów – Strava postanowiła zorganizować dodatkowe, wyjątkowe zawody. Każdy uczestnik wydarzenia otrzyma specjalną kartę, którą będzie mógł dodać do swojego wirtualnego portfela w smartfonie. Dzięki aplikacji Strava mile przebyte przez biegacza w trakcie dowolnego biegu automatycznie zostaną zliczone i dodane do konta, a następnie za zgromadzone punkty możliwe będzie nabycie piwa w specjalnym pubie marki „The Runaway” w Londynie.
fot. www.runnersworld.com
Zobacz również
W ramach 4 wyzwań, z których pierwsze wystartowało 18 lutego br., uczestnicy będą mieli do przebiegnięcia 13, 40, 60 i 1000 mil. W samym pubie, który jest częścią kampanii New Balance „Everybody’s race”, oprócz tradycyjnego miejsca do spotkań znajduje się także siłownia.
fot. www.runnersworld.com
PS
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
A jakby tak zbudować bar z czekolady? Tego zadania podjęła się marka Carlsberg w ramach swojej kampanii „If Carlsberg Did”.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
Niedawno Tyskie postanowiło zachęcić mieszkańców jednego z Warszawskich bloków do otwarcia się na sąsiadów i w ramach kampanii „Przejdźmy na TY” windę w budynku zamieniło w bar.