Nowy wymiar listingu produktowego? W Oh Polly produkty wchodzą w interakcję między sobą

Nowy wymiar listingu produktowego? W Oh Polly produkty wchodzą w interakcję między sobą
Wideo listingi, które wchodzą ze sobą w interakcję. To pomysł Olivii Zwayer i Poliny Zaharovej zrealizowany dla Oh Polly. Projekt zdobył miliony wyświetleń w social mediach i pokazał, że nawet najbardziej przewidywalne formaty można ożywić.
O autorze
1 min czytania 2025-07-24

Czasami wystarczy jeden niestandardowy pomysł, by pozytywnie zaskoczyć klientów. Tak stało się w przypadku projektu duetu kreatywnego: Olivi Zwayer, executive producer w Oh Polly i Poliny Zaharovej, head of video w Oh Polly. Pomysł wygenerował ponad 32 miliony wyświetleń na Instagramie i 9 milionów na TikToku.

Zsynchronizowane wideo produktowe

Projekt, o którym mowa to wideo z listingami, które wchodzą ze sobą w interakcję. Efekt można zobaczyć na stronie sklepu.

– Listingi to zwykle najbardziej przewidywalny format video. Jako Head of Video staram się, by mój zespół przechodził przez nie szybko, robiąc miejsce na kampanie i bardziej kreatywne zasoby. Ale ten pomysł mnie zaintrygował. Z czasem zaczęliśmy z Olivią budować strukturę, projektować momenty interakcji, dopracowywać tempo i rytm, by wideo „ożyło” – napisała na swoim profilu w serwisie LinkedIn Polina Zaharova.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Efekt końcowy wymagał wielu godzin pracy na planie, niezliczonych dubli, eksperymentów. Nawet wykorzystane w wideo lody nieustannie się topiły. W postprodukcji również zadbano o najdrobniejsze szczegóły, które sprawiły, że całość zgrała się bardzo dobrze. Do tego stopnia, że widzowie zaczęli podejrzewać wykorzystanie AI.

@ohpolly POV: You’re shopping our newest summer collection…. 🍨 #ohpolly #ohpollydress #summerdress #holidayoutfits #vacations #eurosummer #outfitinspo ♬ Gioventu’ di notte – Seq. 4 – Piero Piccioni

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Zespół nie zwalnia tempa. Twórcy projektu zapowiadają kolejne realizacje oraz kulisy powstawania hitowej akcji. Wkrótce mają pojawić się materiały zza kulis.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS „Prosto inifinty”: współpraca na styku technologii i designu