Czasami wystarczy jeden niestandardowy pomysł, by pozytywnie zaskoczyć klientów. Tak stało się w przypadku projektu duetu kreatywnego: Olivi Zwayer, executive producer w Oh Polly i Poliny Zaharovej, head of video w Oh Polly. Pomysł wygenerował ponad 32 miliony wyświetleń na Instagramie i 9 milionów na TikToku.
Zsynchronizowane wideo produktowe
Projekt, o którym mowa to wideo z listingami, które wchodzą ze sobą w interakcję. Efekt można zobaczyć na stronie sklepu.

– Listingi to zwykle najbardziej przewidywalny format video. Jako Head of Video staram się, by mój zespół przechodził przez nie szybko, robiąc miejsce na kampanie i bardziej kreatywne zasoby. Ale ten pomysł mnie zaintrygował. Z czasem zaczęliśmy z Olivią budować strukturę, projektować momenty interakcji, dopracowywać tempo i rytm, by wideo „ożyło” – napisała na swoim profilu w serwisie LinkedIn Polina Zaharova.
Efekt końcowy wymagał wielu godzin pracy na planie, niezliczonych dubli, eksperymentów. Nawet wykorzystane w wideo lody nieustannie się topiły. W postprodukcji również zadbano o najdrobniejsze szczegóły, które sprawiły, że całość zgrała się bardzo dobrze. Do tego stopnia, że widzowie zaczęli podejrzewać wykorzystanie AI.
#NMInsights: Polskie podcasty o marketingu i e-commerce warte słuchania
Zespół nie zwalnia tempa. Twórcy projektu zapowiadają kolejne realizacje oraz kulisy powstawania hitowej akcji. Wkrótce mają pojawić się materiały zza kulis.