Marka Olej Polski w wiosennej kampanii

Ruszyły wiosenne działania wizerunkowe marki Olej Polski. „Smakowitą” kampanię telewizyjną zainicjowaną jesienią ub.r. wsparły działania w prasie. Autorem reklamy Oleju Polskiego jest agencja Kalicińscy.com. Za przebieg kampanii w mediach odpowiada dom mediowy UM (Universal McCann).
O autorze
0 min czytania 2016-03-03

Kampania wizerunkowa Oleju Polskiego realizowana jest na zlecenie producenta Oleju Polskiego, spółki Komagra, należącej do Grupy BZK. Działania opierają się na spotach telewizyjnych prezentujących walory oleju jako niezbędnego składnika zdrowych i smacznych dań. Tym razem marka nawiązuje do świąt wielkanocnych. Aktywności w telewizji wspiera cykl advertoriali w prasie kobiecej.

Za kreację kampanii telewizyjnej dla marki odpowiada agencja reklamowa Kalicińscy.com. Reżyserią spotów zajął się Arkadiusz Żyłka, a ich produkcją – Feelmovie Motion Pictures. Nad zakupem, planowaniem mediów i przebiegiem kampanii czuwa dom mediowy UM (Universal McCann).

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj