Kultowa marka naturalnej gazowanej wody mineralnej PERRIER, należąca do Nestlé Waters, powraca z globalnym spotem reklamowym „Heat by PERRIER”, zrealizowanym w stolicy Grecji. To alegoria ilustrująca pragnienie życia marki i jej historyczne spojrzenie na siłę kobiet. Spot powstał pod czujnym okiem filmowca Cary’ego Joji’ego Fukunagi – reżysera najnowszego filmu o Jamesie Bondzie.
– Francuska marka naturalnej wody mineralnej PERRIER już od ponad 150 lat zachwyca swoją niezwykłą mieszanką ponadczasowej klasyki z nutą szaleństwa i zabawy. Wartości marki inspirują do tworzenia nieszablonowych kampanii reklamowych, takich jak właśnie „Heat by PERRIER”. Cieszymy się, że ten zrealizowany na najwyższym poziomie spot, powstały dzięki współpracy światowych twórców, mogą teraz obejrzeć także nasi odbiorcy w Polsce – mówi Marta Foryś-Ząbczyńska, brand manager marki PERRIER w Polsce.
Nowy spot reklamowy wody PERRIER czerpie z artystycznych kodów marki i najnowszych trendów w popkulturze. Przenosi widza w niezwykłe, choć znajome otoczenie, w którym upał jest nie do zniesienia, składając wizualny hołd dla gatunku „spaghetti westernu”. W tej krótkiej historii o przesłaniu „Woda, powietrze, życie” główną bohaterką jest kobieta, która wjeżdża konno do opustoszałego, rozgrzanego miasta trzymając butelkę wody PERRIER. Kultowy dźwięk „pschitt” uwalniających się podczas otwierania butelki orzeźwiających bąbelków odbija się echem oraz pobudza kryjących się przed upałem, spragnionych mieszkańców. Ruszają w pogoń za kobietą, która uciekając efektownie pokonuje liczne przeszkody, aby chronić życiodajną wodę.
Zobacz również
Produkcja spotu swoją skalą dorównuje filmom fabularnym. Reklamę w greckich Atenach zrealizowała międzynarodowa ekipa filmowa, złożona m.in. z pracujących wcześniej przy światowych kinowych hitach specjalistów. Produkcją dowodził sławny i ceniony na świecie Cary Joji Fukunaga, który w swoim filmowym portfolio ma m.in. najnowszy film o Jamesie Bondzie „Nie czas umierać”. Realizacja spotu była wymagająca i obejmowała m.in. trwającą sześć dni budowę specjalnego dachu do skomplikowanej sceny pościgu, którą ćwiczono przez trzy dni. Konieczne było zastosowanie różnorodnych technik, m.in. specjalnego oświetlenia i gradacji kolorów, by w spocie uzyskać charakterystyczny pomarańczowy odcień oraz odwzorować suchy i gorący klimat wzmagający pragnienie bohaterów. Nie zabrakło także cyfrowych efektów wizualnych i animacji.
Reklama „Heat” została po raz pierwszy wyemitowana w telewizji po finale turnieju tenisowego Rolanda Garrosa w październiku 2020 r. W Polsce jest nadawana od kilku tygodni w kanałach online, w tym w mediach społecznościowych.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing