Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy?

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Marka Pure Ice rozpoczęła współpracę z agencją Focus Nation

Focus Nation odpowiada za stworzenie i wdrożenie nowej strategii komunikacji B2C i B2B, działania social mediowe, rebranding opakowań, a także za nową stronę WWW dla marki Pure Ice.
O autorze
1 min czytania 2023-05-24

Zadaniem agencji jest zbudowanie świadomości marki Pure Ice wśród dystrybutorów, sieci handlowych i klientów docelowych oraz budowanie wizerunku marki „affordable premium”. Pure Ice to polska marka, która od 2011 roku zajmuje się produkcją lodu w kostkach i jako jedyny taki producent w Polsce posiada certyfikowane przez akredytowaną jednostkę systemy zarządzania jakością i bezpieczeństwem żywności IFS oraz BRC. Pure Ice to lód, który wolno się topi i nie zmienia smaku koktajli, pozwala delektować się czystym i autentycznym smakiem ulubionych napojów.

Agencja Focus Nation przeprowadziła kompleksowe działania nad wprowadzeniem marki do komunikacji – od analizy punktu wyjścia i kategorii, poprzez przygotowanie i wdrożenie strategii komunikacji marki (w tym pozycjonowanie), do egzekucji kreatywnej i komunikacyjnej przygotowanej strategii. W ten sposób powstała holistyczna komunikacja marki.

Focus Nation prowadzi dla marki intensywne działania w kanałach SoMe, obejmujące Facebook i Instagram. Planowane jest również wejście na Tik Tok. Agencja przygotowała nowe projekty opakowań, w tym gamę opakowań w formacie kubków. Obecnie trwają prace nad wdrożeniem nowej strony www.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj