W serwisie content marketingowym, stworzonym przez agencję ContentHouse, specjaliści HR Quality (właściciela marki Qdriver) dzielą się wiedzą oraz inspiracjami, które pomagają we współpracy kierowców i firm transportowych poszukujących wykwalifikowanych pracowników. W eksperckich artykułach omawiane są istotne z punktu widzenia rynku spedycyjnego zagadnienia, jakie dotyczą pracy zawodowej kierowców oraz kierowania przedsiębiorstwami z branży transportowej. Publikowane treści mają za zadanie wzmocnienie wizerunku marki Qdriver na polskim rynku firm świadczących wysoko wyspecjalizowane usługi za zakresu HR i pośrednictwa pracy.
– Nasze obserwacje pokazują, że za pomocą content marketingu można osiągnąć nie tylko cele sprzedażowe, ale również wspomagać działania HR w firmie. Wybraliśmy agencję ContentHouse, ponieważ ma doświadczenie nie tylko w branży B2B oraz B2C, ale mocno stawia na efekt i wynik. W naszych działaniach jest to dla nas bardzo ważne – mówi Łukasz Gwizdała, Członek Zarządu, HR Quality.
Zobacz również
Specjaliści ContentHouse zaangażowani byli w stworzenie kompleksowej strategii komunikacyjnej, określenie polityki i struktury redakcyjnej portalu. W ramach prowadzonego projektu odpowiadają za bieżące prowadzenie serwisu oraz współpracę z ekspertami włączonymi w prace redakcyjne. Zespół ContentHouse zajmuje się również pozyskiwanie poprzez narzędzia SEM i Facebook Ads jakościowego ruchu w serwisie oraz koordynacją działania całej kampanii performance content marketing.
Firma HR Quality to jeden z najważniejszych na polskim rynku podmiotów rynku HR, który specjalizuje się w outsourcingu i leasingu pracowników w takich branżach jak przemysł ciężki, produkcja, logistyka i spedycja, budownictwo i IT. Przedsiębiorstwo zajmuje się również rekrutacją personelu ze Wschodu (Ukraina, Białoruś, Gruzja) i Indii.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach