Ogólnopolski plebiscyt organizowany jest corocznie przez Polski Instytut Rozwoju Marki. Odbiorca Męskiej Marki Roku to mężczyzna sukcesu na miarę XXI wieku- nowoczesny, pełen pasji, szukający wyzwań i niebanalnych rozwiązań. Marki ubiegające się o tytuł i wyróżnienie stają więc przed niemałym wyzwaniem.
Nagroda – MĘSKA MARKA ROKU – SIŁA JAKOŚCI to wyraz uznania za wysiłek wkładany przez markę w celu dostosowania produktów i usług do najwyższych standardów. Wyróżnia marki, których propozycje są w stanie sprostać nawet najbardziej wygórowanym wymaganiom i zyskują uznanie mężczyzn ceniących sobie jakość, niezawodność i innowacje.
Zobacz również
Okulary 2w1 to rewolucyjny produkt dla każdego okularnika, który w słoneczne dni boryka się z oślepiającym słońcem. Przeciwsłoneczna nakładka wyposażona w polaryzację daje komfort widzenia nawet w pełnym nasłonecznieniu. Ponad to dzięki zastosowanym filtrom UV w 100% chroni oczy przed szkodliwym promieniowaniem słonecznym. Wystarczy do tradycyjnej oprawy przyłożyć nakładkę, która w ułamku sekundy dolega do niej, dzięki zatopionym zarówno w oprawie jak i w nakładce magnesom. Montaż jest niezwykle prosty.
Jak obiecuje marka SOLANO to dopiero początek nieustannego podnoszenia standardów i gwarancji bezkonkurencyjnej oferty.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing