Marka Sprandi zaprasza do relaksu w dedykowanej strefie, która powstała przy Newonce bar

W samym sercu towarzyskiej mapy Warszawy, tuż przy barze Newonce, stanęła dedykowana strefa marki Sprandi. Designerska przestrzeń stworzona na wzór kortu tenisowego, nawiązuje do najnowszej kampanii pod hasłem „Take a breath”.
O autorze
1 min czytania 2022-08-17

Podążając za przesłaniem kampanii, marka Sprandi zaprasza do swojej strefy, by wziąć głęboki oddech i spędzić relaksujący czas w gronie najbliższych. Odwiedzających powitają Amber Valletta, Finn Wolfhard i Kyle MacLachlan, którzy w kampanii „Take a breath” spotkali się na korcie przy okazji wspólnej aktywności fizycznej. Dzięki zdjęciom i video wyświetlanym w strefie, odwiedzający mogą poczuć się niczym na tenisowym meczu w towarzystwie ulubionych gwiazd. Wizyta w strefie to również idealna okazja, by zapoznać się z ofertą marki na sezon jesień-zima 2022. 

Specjalnie dla marki Sprandi swoje najlepsze sety zagrali znani DJ-e: Kotojelen, Tycjana i Zuza ok, Wojtek B24 i Zielak jr, Warfi + invent. Na finał akcji dla wszystkich gości strefy zagra Gverilla. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Strefę regularnie odwiedzają popularni influencerzy. Do tej pory gościli tam: Malwina Wędzikowska, Ola Korytowska, Natalia Uliasz, Yanek Marek, Lucas Partryka, Nikol Gapon, Mattia Rosinski, Kasia Sawczuk, Daniel Walasek, Marta Dyks oraz Radek Pestka.  

W strefie marki Sprandi przy Newonce bar przygotowano szereg atrakcji dla członków Klubu CCC. Klubowicze o statusie Silver i Gold, który pojawili się w strefie jako pierwsi, otrzymali od marki wyjątkowy upominek. Członkowie Klubu, odwiedzający strefę podczas weekendu, mogli również zgarnąć darmowego drinka Sprandi. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

To ostatni moment, na relaks i głęboki oddech w towarzystwie marki Sprandi – strefę przy Newonce bar można odwiedzić do 18 sierpnia 2022.  

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się