Marka Tamaris z pierwszą kampanią telewizyjną w Polsce

Wortmann Schuh-Holding, niemiecki producent damskiego obuwia promuje w Polsce nową jesienną kolekcję marki Tamaris. Za planowanie i realizację kampanii, obejmującej intenstywne działania w telewizji, odpowiada dom mediowy Carat oraz agencja Crossmedia GmbH.
O autorze
0 min czytania 2014-09-24

Buty Tamaris są najbardziej znaną marką niemieckiego producenta obuwia Wortmann. Co roku dziesiątki tysięcy kobiet kupują buty Tamaris ciesząc się ich charakterystycznym wyglądem i najwyższą, niemiecką jakością. Nowa jesienna kolekcja wyróżniają się kreatywnym design’em oraz systemami: AntiShock, umieszczony w obcasach, amortyzujący wstrząsy i odciążający kręgosłup, oraz Tex, zabezpieczający obuwie przed namakaniem.

Premierze nowej kolekcji obuwia marki Tamaris towarzyszy intensywna kampania reklamowa, która wystartowała 8 września. W telewizji, na kanałach ogólnopolskich (TVN, TVP, Polsat) i tematycznych oraz kobiecych emitowane są 5” spoty reklamowe.

Za zaplanowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Carat oraz agencja Crossmedia GmbH. Kampania potrwa do końca października.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj