Marka Tarczyński rozpoczęła rok 2021 od kampanii linii Tarczyński Naturalnie

15 stycznia ruszyła kolejna fala kampanii reklamowej linii Tarczyński Naturalnie. Widzowie w telewizyjnych pasmach reklamowych zobaczyć mogą spot z flagowym produktem linii Naturalnie – parówkami 100% z szynki oraz ambasadora marki Tomasza Jakubiaka.
O autorze
1 min czytania 2021-02-04

W drugiej już odsłonie kampanii, której premiera miała miejsce we wrześniu 2020 roku, producent znowu postawił na spot telewizyjny Alles dobre, Alles naturalne!. 30-sekundowy materiał video, w którym przebywający w Alpach Polacy polecają rodzinie Bawarczyków parówki z linii Tarczyński Naturalnie, ponownie zobaczyć można w największych kanałach telewizyjnych w Polsce.

Weekendowa trasa Tarczyński w Pytaniu na Śniadanie

Działania mediowe objęły także telewizję śniadaniową. W weekendowych wydaniach Pytania na Śniadanie zobaczymy ambasadora marki – Tomasza Jakubiaka, a także gości specjalnych, którzy odwiedzą ciekawe miejsca w Polsce i na antenie przygotowywać będą apetyczne potrawy z produktów linii Tarczyński Naturalnie bez konserwantów.

Zgodnie z misją naszej rodzinnej firmy, chcemy inspirować do mądrego odżywiania, żeby zmieniać życie na lepsze, dlatego też w trwającej kampanii mocny akcent postawiliśmy na pełnowartościowe śniadania, które są podstawą odpowiedniej i zbilansowanej diety, dodającej energii na cały dzień – szczególnie zimą. – mówi Tomasz Tarczyński, członek zarządu oraz dyrektor marketingu i eksportu Tarczyński S.A.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za nami pierwsze z wejść telewizyjnych, które 31 stycznia zrealizowane zostało spod schroniska Głodówka w Tatrach. W kolejnych odcinkach naturalne posiłki przyrządzane będą m.in. w Zamku Ogrodzieniec, Jakuszycach czy na Gubałówce.

Naturalne Poranki Tomasza Jakubiaka!

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Pytanie na Śniadanie nie jest jedynym miejscem, w którym możemy zobaczyć Tomka Jakubiaka zaangażowanego w przyrządzanie unikalnych dań. Ambasador marki Tarczyński regularnie pojawia się na firmowym kanale You Tube, gdzie gotuje w towarzystwie znanych gwiazd, sportowców i influencerów. U jego boku stanęła już m.in. Zosia Ślotała, Mamagerka, czy Jacek Wszół z Panthers Wrocław.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się