W drugiej już odsłonie kampanii, której premiera miała miejsce we wrześniu 2020 roku, producent znowu postawił na spot telewizyjny Alles dobre, Alles naturalne!. 30-sekundowy materiał video, w którym przebywający w Alpach Polacy polecają rodzinie Bawarczyków parówki z linii Tarczyński Naturalnie, ponownie zobaczyć można w największych kanałach telewizyjnych w Polsce.
Weekendowa trasa Tarczyński w Pytaniu na Śniadanie
Zobacz również
Działania mediowe objęły także telewizję śniadaniową. W weekendowych wydaniach Pytania na Śniadanie zobaczymy ambasadora marki – Tomasza Jakubiaka, a także gości specjalnych, którzy odwiedzą ciekawe miejsca w Polsce i na antenie przygotowywać będą apetyczne potrawy z produktów linii Tarczyński Naturalnie bez konserwantów.
Zgodnie z misją naszej rodzinnej firmy, chcemy inspirować do mądrego odżywiania, żeby zmieniać życie na lepsze, dlatego też w trwającej kampanii mocny akcent postawiliśmy na pełnowartościowe śniadania, które są podstawą odpowiedniej i zbilansowanej diety, dodającej energii na cały dzień – szczególnie zimą. – mówi Tomasz Tarczyński, członek zarządu oraz dyrektor marketingu i eksportu Tarczyński S.A.
Za nami pierwsze z wejść telewizyjnych, które 31 stycznia zrealizowane zostało spod schroniska Głodówka w Tatrach. W kolejnych odcinkach naturalne posiłki przyrządzane będą m.in. w Zamku Ogrodzieniec, Jakuszycach czy na Gubałówce.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Naturalne Poranki Tomasza Jakubiaka!
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Pytanie na Śniadanie nie jest jedynym miejscem, w którym możemy zobaczyć Tomka Jakubiaka zaangażowanego w przyrządzanie unikalnych dań. Ambasador marki Tarczyński regularnie pojawia się na firmowym kanale You Tube, gdzie gotuje w towarzystwie znanych gwiazd, sportowców i influencerów. U jego boku stanęła już m.in. Zosia Ślotała, Mamagerka, czy Jacek Wszół z Panthers Wrocław.