Drużyna Tarczyński Protein Team, skupiająca się na zawodnikach w grze CS:GO, awansowała do dwóch najbardziej prestiżowych w Polsce turniejów – Mistrzostw Polski ESL oraz Dywizji Mistrzowskiej Polskiej Ligi Esportowej. Faza zasadnicza ESL, która rozpoczęła się końcem sierpnia, potrwa do 25-26 października. Za nami dwie pierwsze, emocjonujące kolejki. E-sportowych emocji w ramach PLE będziemy mogli doświadczać natomiast już od 20 września. To jednak nie jedyne sukcesy marki w tej dyscyplinie. Tarczyński Studio Live, czyli prowadzony pod szyldem producenta przekąsek białkowych kanał na platformie Twitch, zanotował w sierpniu kolejny doskonały wynik oglądalności. Wszystko za sprawą wyłącznych praw do polskiej wersji językowej transmisji jednego z najważniejszych w Europie turniejów e-sportowych – Malta Vibes.
Tarczyński Protein Team z kolejnymi awansami
Tej jesieni e-sportowe emocje sięgną zenitu. Po lipcowych zmianach personalnych nowy skład Tarczyński Protein Team uporem, determinacją i doskonałym przygotowaniem wywalczył sobie awans do Mistrzowskiej Dywizji Polskiej Ligi Esportowej, a także znalazł się w elitarnym gronie 10 zespołów grających w fazie finałowej Mistrzostw Polski ESL.
Zobacz również
Popularne „Kabanosy” powalczą o najważniejsze w Polsce e-sportowe trofea w składzie: Karol „NATSU” Olszak, Michał „mchk” Bartosiak, Bartłomiej „Masked” Trybuła, Szymon „sk1tt” Rogoziński oraz Adrian „Bojjar” Bojar.
Rosnąca oglądalność studia
Przedstawiciele marki Tarczyński, która w branży e-sportu jest obecna od kilku lat, mają także inny powód do dumy. Transmisje rozgrywek Malta Vibes Knockout Series prowadzonych z Tarczyński Studio Live tylko w sierpniu tego roku obejrzano blisko 340 000 razy. Ponad 100 godzin profesjonalnie przygotowanej transmisji – wzbogaconej o ekspercki komentarz i realizację na najwyższym poziomie – przyciągnęło przed ekrany dokładnie 146 201 unikalnych widzów. Pik oglądalności nastąpił 25 sierpnia, kiedy Studio transmitowało walkę trzech polskich drużyn o miejsca w półfinale turnieju. Następna runda turnieju rusza już 16 września, przedstawiciele marki liczą na kolejny sukces.
– Nasze zaangażowanie w e-sport rośnie z roku na rok, a rezultaty każdorazowo utwierdzają nas w przekonaniu, że wejście w świat gamingu było właściwą decyzją. W krótkim czasie dla wielu kibiców i graczy staliśmy się integralną częścią rozgrywek – czy to dzięki transmisjom Tarczyński Studio Live, czyli naszej telewizji dla graczy, czy też przekąskom z naszej oferty, które towarzyszą zawodnikom i kibicom. E-sport to przyszłość marketingu sportowego – dlatego w tej branży z całą pewnością dalej będziemy aktywnym graczem – mówi Tomasz Tarczyński, Dyrektor Marketingu i Eksportu w Tarczyński S.A.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Projekt Tarczyński Studio Live ruszył w marcu 2020 roku i jest prowadzony przez agencję Cyberwolves. Niedawno twórcy projektu informowali, że tylko w pierwszym półroczu 2021 r. transmisje z profesjonalnym komentarzem obejrzało ponad 3,5 mln widzów.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Najbliższy mecz TPT rozegra w poniedziałek, 13 września o 18:00. Rywalem „Kabanosów” będzie ekipa M1EDEN. Transmisję można obejrzeć oczywiście w Tarczyński Studio Live na: https://www.twitch.tv/tarczynski_studio_live.