Marcel Kozaczkiewicz, Wicemistrz Polski w Ogólnopolskiej Olimpiadzie Młodzieży w Triathlonie, dołączył do grona sportowych ambasadorów marki Tarczyński. To już kolejna tego typu współpraca rodzimej firmy, która jako jedna z nielicznych komercyjnych podmiotów tak mocno rozwija swój marketing sportowy, wspierając nie tylko profesjonalnych sportowców, ale i młode ambitne talenty.
Wspieranie młodych sportowców elementem działań CSR
Triathlon jako dyscyplina sportowa jest kombinacją pływania, biegania i kolarstwa, które wymagają od sportowców niezwykłej zwinności, wytrzymałości oraz determinacji. Z dnia na dzień rośnie liczba osób chętnych do uprawiania tego sportu, ale i profesjonalistów odnoszących kolejne sukcesy. Wśród tych ostatnich jest Marcel Kozaczkiewicz, który właśnie dołączył do sportowych ambasadorów marki Tarczyński.
Zobacz również
– Mając świadomość, jak ogromny wpływ ma na nas zdrowa dieta i odpowiedni poziom aktywności fizycznej, realizujemy i uczestniczymy w licznych projektach przyczyniających się do propagowania aktywnych form spędzania wolnego czasu. Jednym z tych działań – realizowanych w ramach naszej strategii społecznej odpowiedzialności biznesu, czyli tak zwanego CSR-u – jest sponsoring zawodników, drużyn czy klubów sportowych. Cieszymy się, że do grona naszych ambasadorów dołączył właśnie Marcel Kozaczkiewicz, który mimo młodego wieku, zdążył już osiągnąć imponujące wyniki, stając się gwiazdą w sekcji juniorskiej. Z dumą będziemy wspierać go w sportowej karierze i osiąganiu kolejnych zawodowych sukcesów – mówi Tomasz Tarczyński, członek Zarządu, Dyrektor Marketingu i Eksportu Tarczyński S.A.
Pierwsze zawody, w których Tarczyński będzie już oficjalnie wspierał młodego Polaka, to najważniejsza impreza w sezonie – Mistrzostwa Polski Juniorów w Triathlonie. Prestiżowy festiwal rozpocznie się w 31 lipca w Rawie Mazowieckiej i potrwa dwa dni, dostarczając zarówno obserwatorom, jak i samym zawodnikom niesamowitych emocji. Logotypy marki będzie można zobaczyć na strojach, materiałach reklamowych czy stronie internetowej Kozaczkiewicza oraz Litwin Triathlon Elite – stowarzyszenia, do którego należy sportowiec.
– To ogromne wyróżnienie, że marka Tarczyński postanowiła zainwestować właśnie we mnie i moją triathlonową karierę. Jestem szczęśliwy, że będę miał u boku partnera, który nie tylko wesprze mnie finansowo, ale z którym będę mógł realizować także wspólną dla nas misję propagowania sportu i aktywności fizycznej, szczególnie wśród młodych ludzi. Będąc sportowcem wiem, jak duże znaczenie mają nie tylko treningi, ale i racjonalne odżywianie oraz odpowiednie jakościowo produkty. To założenie bliskie jest również mojemu sponsorowi, który oferuje nam, konsumentom wysokobiałkowe przekąski będące ważnym komponentem zbilansowanej diety, kluczowej nie tylko dla sportowców – mówi Marcel Kozaczkiewicz, triathlonista.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Rosnący udział marki w marketing sportowym i e-sportowym
To nie pierwsza tego typu, sportowa współpraca firmy. Tarczyński od lat jest m.in. głównym sponsorem Mistrzów Polski w futbolu amerykańskim – drużyny Panthers Wrocław, która aktualnie – jako jedyny zespół z Polski – uczestniczy w zmaganiach w ramach europejskiej ligi – European League of Football.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Marka, która do niedawna wspierała także żużlowego Mistrza Świata Taia Woffindena, aktywnie angażuje się również w e-sport, sponsorując Tarczyński Studio Live, które w ciągu roku stało się jednym z najpopularniejszych polskich kanałów streamujących turnieje na platformie Twitch. Od 2021 roku fani sportów elektronicznych mogą śledzić zmagania Tarczyński Protein Team – drużyny e-sportowej, która skupia się na zawodnikach w grze Counter Strike.
Na swoim koncie Tarczyński ma także liczne akcje skierowane do dzieci, w tym m.in. szkółki dla najmłodszych – Panthers Minis, czy partnerstwo w ramach największego w Europie cyklu imprez o charakterze sportowym dla Aktywnych Przedszkolaków – Gryzzale ORLEN Przedszkoliada.