Marka Under Armour partnerem „Ninja Warrior Polska”

Uczestników jesiennej edycji „Ninja Warrior Polska”, którzy będą mierzyć się z 150-metrowym torem przeszkód o ekstremalnej trudności, wspiera marka Under Armour – partner strefy rozgrzewki.
O autorze
1 min czytania 2022-09-07

30 sierpnia startuje 6. sezon programu „Ninja Warrior Polska”, znane na całym świecie sportowe show emitowane przez Telewizję Polsat. Uczestnicy programu muszą przejść wyjątkowy tor przeszkód. Aby go pokonać, nie wystarczy siła mięśni. To także sprawdzian wytrzymałości, odwagi i hartu ducha.  Tor waży ok. 500 ton, ma 150 metrów i tworzy różnego rodzaju kratownice, metalowe konstrukcje, łańcuchy. Został wybudowany na niemal 5 tysiącach metrów kwadratowych w hali Areny Gliwice. W ciągu 31 sezonów emitowanych w 19 krajach tylko 9 śmiałków ma prawo nazywać się prawdziwymi Wojownikami Ninja*.

Under Armour makes you better

W 6. edycji programu uczestników zagrzewać do walki będzie marka Under Armour, której wyłącznym dystrybutorem w Polsce jest OTCF S.A. Under Armour wraz z Biurem Reklamy Polsat Media, przygotował dla uczestników Ninja Warrior Polska specjalną strefę rozgrzewki, która pomagać będzie w przygotowaniach do wejścia na tor. Dodatkowo wojownicy otrzymają stroje treningowe na czas trwania programu.

Celem obecność marki Under Armour we flagowym programie Polsatu było podkreślenie jej sportowej misji – Under Armour makes you better. Marka została stworzona przez sportowca dla sportowców. Kevin Plank (założyciel UA) chciał stworzyć produkty, które znacząco pomogą w treningu i pozwolą skupić się jedynie na osiągnięciu celu. Koncept idei pozycjonującej markę w programie powstał we współpracy z agencją Value Media (Group One), odpowiedzialną za wsparcie biznesowe marki na polskim rynku oraz Biurem Reklamy Polsat Media.

Uczestnicy programu Ninja Warrior Polska, którzy zdecydowali się zmierzyć z najbardziej ekstremalnym torem w historii telewizji, mają za sobą często lata tytanicznej pracy, a udział w sportowym show to dla nich życiowy sprawdzian. Są skupieni, wytrwale dążą do celu, chcą osiągnąć jak najwięcej. Na torze każdy ruch ma znaczenie- tak jak odpowiednie przygotowanie tuż przed startem. Postanowiliśmy wesprzeć uczestników programu właśnie na tym etapie, zapewniając im najlepszą przestrzeń i poczucie komfortu tuż przed wyjściem na tor. Zaopatrujemy zawodników w odzież, która pozwala im w pełni skoncentrować się na treningu oraz osiągnięciu sportowego celu – mówi Paulina Poradzisz Wiktorska, brand manager Under Armour Polska
LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

6. sezon „Ninja Warrior Polska” rozpoczął się we wtorek 30 sierpnia o godz. 20:05 na antenie Polsatu. Markę Under Armour będzie można bliżej poznać również w pozostałych odcinkach emitowanych w każdy wtorek.

Słuchaj podcastu NowyMarketing