Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy?

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Marka Uniroyal z nową ambasadorką – najszybszą Polką!

Gosia Rdest została ambasadorką marki Uniroyal.
O autorze
1 min czytania 2020-03-18

Zmienia się i poprawia rola kobiety w reklamie. Panie coraz częściej są widywane w reklamach samochodów, a panowie w reklamach proszków do prania i środków na przeziębienie dla dzieci. Łamanie stereotypów jest fajne, ale czy jesteśmy gotowi na kobiecą ambasadorkę opon?

Kim jest Gosia?

Gosia Rdest to najszybsza Polka na torach wyścigowych w kraju i za granicą. Przeszła drogę od gokarta do 500-konnych aut. Pierwsze kroki stawiała w kartingu w wieku 12 lat. Teraz ściga się na torach wyścigowych na całym świecie, od Daytony po Dubaj.

W sezonie 2019 Gosia zakwalifikowała się jako jedna z 18 kobiet na świecie do prestiżowej serii Formuły 3 – W Series, będąc tym samym jedyną Polką w stawce. Jest to pierwsza w historii motor-sportu seria wyścigowa dedykowana wyłącznie dla kobiet. Ponadto Gosia ścigała się Seatem Leonem Racerem, zdobywając tytuł vice mistrza w Wyścigowych Samochodowych Mistrzostwach Polski.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Sezon wyścigowy 2020 zainaugurowała, zdobywając 1. miejsce w 24-godzinnym wyścigu w Dubaju za kierownicą Porsche 991-II Cup. W ubiegłych latach startowała w serii GT4 European Series w barwach zespołu Phoenix Racing, stając na podium w Brands Hatch, Misano i na Hungaroringu.

Gosia aktywnie wspiera kobiety w motor-sporcie. W 2018 roku zaangażowała się w projekt pod patronatem FIA i PZM „Girls on Track – Karting Challenge”, jako jego ambasadorska oraz autorka programu szkoleniowego dla finalistek.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Dlaczego Gosia?

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

– Opona nie musi być tylko czarna. Wszyscy mówią o technologii – i to mamy opanowane do perfekcji (opinie nie kłamią). Bo to my wynaleźliśmy oponę na deszcz. Wybór Gosi był oczywisty, bo kto się zna lepiej na prowadzeniu niż kierowca wyścigowy? – mówi Piotr Snakowski – head of marketing department, Continental.

W ramach działań stworzono spot w formie teledysku, który pokazuje nie tylko zalety produktu, ale też co czuje kierowca, prowadząc pewnie.

– Chcemy pokazać naszym klientom, że o nich dbamy. Nie tylko dając im totalnie dopracowany produkt. I tak powstał konkurs z ultra prostymi zasadami – kupujesz – wygrywasz. Nic więcej. Komplet opon = 100 zł BLIKIEM. Jako jedna z pierwszych firm w Polsce używamy tej płatności do promocji – mówi Ewa Krajewska, digital marketing manager, Continental

Więcej informacji o promocji znajduje się na stronie rekinuniroyal.pl

Kampanię przygotowała agencja Arthefact, za produkcję odpowiada spotu F4 Studio.