Wiemy także, że chcesz dogłębnie poznawać potrzeby swojej grupy docelowej i interakcje, jakie zachodzą na linii klient-marka. Ale czy na pewno wiesz, jak powinieneś zarządzać zaangażowaniem użytkownika? Czy nie czujesz się trochę zagubiony w gąszczu wielu narzędzi do automatyzacji marketingu?
Przyjdź 16 listopada na Datalicious Breakfast – śniadanie edukacyjne dla marketerów, podczas którego:
Zobacz również
- Dowiesz się jak określać efektywność emitowanych reklam (atrybucja wielokanałowa) oraz jak mierzyć rzeczywistą liczbę wyświetleń reklam na stronie, ich skuteczność oraz zaangażowanie użytkowników (ad visibility)
- Poznasz scoring – sposób automatyzacji, który przy zachowaniu prostoty obsługi, pozwala na prowadzenie spersonalizowanej komunikacji 1:1 w czasie rzeczywistym! Koniec ze żmudną i nieefektywną segmentacją – postaw na sprawdzone i inteligentne rozwiązania oparte o sztuczną inteligencję, które z powodzeniem wdraża coraz więcej marketerów!
- Spotkasz się z marketerami z różnych branż, z którymi będziecie mogli wymienić się doświadczeniami
- Gwarantujemy, że spędzisz z nami bardzo miły poranek, z którego wyniesiesz praktyczną wiedzę do zastosowania w swojej firmie 🙂
Wstęp na wydarzenie jest wolny, zapraszamy do zapisów!
http://bit.ly/Scoring_DataliciousBreakfast
Każdy z uczestników spotkania otrzyma także e-booka o scoringu.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Datalicous Breakfast – 16 listopada 2016 r.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Miejsce:
The Brain Embassy, Adgar Park West, Al. Jerozolimskie 181, Budynek „b” (5 piętro).
Agenda wydarzenia:
08:40 – 09:10 Rejestracja i powitanie gości/Networking
09:15 – 09:45 Scoring – tajna broń współczesnego marketera. (Krzysztof Nowicki, IgnitionOne)
09:45 – 10:15 Efektywne wykorzystanie modeli atrybucji. (Urszula Sławek, Media&Leads)
10:15 – 10:45 Advisibility – co to jest i jak zmieni rynek reklamowy? (Huber Świtalski, Ströer Digital Media)
10:45 – 11:30 Dyskusja z uczestnikami/Networking
W tej edycji szczególnie zapraszamy do uczestnictwa marketerów działających w branżach retail, finansowej, turystycznej oraz motoryzacyjnej.
NowyMarketing jest patronem medialnym wydarzenia.