Marketerzy o marketingu. Weź udział w badaniu

Marketerzy o marketingu. Weź udział w badaniu
Czy Twoim zdaniem działania marketingowe mają duży wpływ na życie konsumentów? Czy reklamy powodują, że ludzie kupują rzeczy, których tak naprawdę nie potrzebują? Jakie dostrzegasz korzyści płynące z działań CSR?
O autorze
0 min czytania 2018-10-29

fot. unsplash.com

Dom mediowy Mindshare postanowił poznać opinie reklamodawców na temat działań marketingowych w Polsce.

Zmieniający się obraz branży stawia przed nami pytania związane z oddziaływaniem marketingu na otoczenie, postawy społeczne, o rolę technologii w działaniach marketingowych. Chcąc poznać zdanie marketerów na ten temat, NowyMarketing wraz z Mindshare zapraszają do wzięcia udziału w badaniu, którego wyniki pomogą m.in. w ustaleniu:

  • w jakim stopniu działania marketingowe wg ich autorów wpływają na codzienne życie konsumentów,
  • na ile ważne z punktu widzenia biznesu są różne funkcje działań marketingowych,
  • czy działania marketingowe skutecznie nadążają za zachodzącymi zmianami społecznymi,
  • i jaki mamy stosunek do reklamy, obcując z nią na co dzień. 

Osoby, które wypełnią ankietę otrzymają raport podsumowujący wyniki badania.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Ankietę można wypełnić na tej stronie.

Na odpowiedzi czekamy do 9 listopada.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing jest partnerem badania.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się