fot. unsplash.com
Dom mediowy Mindshare postanowił poznać opinie reklamodawców na temat działań marketingowych w Polsce.
Zobacz również
Zmieniający się obraz branży stawia przed nami pytania związane z oddziaływaniem marketingu na otoczenie, postawy społeczne, o rolę technologii w działaniach marketingowych. Chcąc poznać zdanie marketerów na ten temat, NowyMarketing wraz z Mindshare zapraszają do wzięcia udziału w badaniu, którego wyniki pomogą m.in. w ustaleniu:
- w jakim stopniu działania marketingowe wg ich autorów wpływają na codzienne życie konsumentów,
- na ile ważne z punktu widzenia biznesu są różne funkcje działań marketingowych,
- czy działania marketingowe skutecznie nadążają za zachodzącymi zmianami społecznymi,
- i jaki mamy stosunek do reklamy, obcując z nią na co dzień.
Osoby, które wypełnią ankietę otrzymają raport podsumowujący wyniki badania.
Ankietę można wypełnić na tej stronie.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Na odpowiedzi czekamy do 9 listopada.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
NowyMarketing jest partnerem badania.