Marketing Day to konferencja kierowana głównie ku edukacji małych i średnich przedsiębiorstw w kierunku marketingu. Jej celem jest zaznajomienie z mechanizmami i działaniem narzędzi marketingowych oraz pomoc w nawiązaniu relacji z innymi przedsiębiorcami.
Marketing Day umożliwia zdobycie wiedzy i znajomości zwiększających przychody firmy. To 2 dni wypełnione prelekcjami, warsztatami i networkingiem, który pozwoli na nawiązanie przydatnych kontaktów biznesowych na przyszłość.
Zobacz również
Wśród prelegentów znajdziecie m. in.:
- Annę Miotk – PBI
- Alka Kowalczyka – FoxyTasks
- Michała Wojciechowskiego – iPresso, encja.com
- Magdalenę Pawłowską – INSOURCE Marketing&PR Agency
- Piotra Buckiego – bucki.pro
- Mikołaja Winkla – Brand24
- Michała Barczaka – Sunrise System
Dlaczego warto być na Marketing Day?
- Przygotowana sala pomieści tym razem ponad 300 osób – to okazja do networkingu na zupełnie nowym poziomie!
- Cztery dwugodzinne warsztaty oraz 23 wykłady ze znanymi praktykami z rynku.
- Okazja do wymienienia doświadczeń z ekspertami.
- Dobry moment na ewaluacje lub określenie strategii marketingowej na 2015 rok.
Czego się można nauczyć?
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
- Jak zaoszczędzić kilkaset złotych miesięcznie na pozycjonowaniu.
- Jak skuteczniej zarządzać projektami i zyskać dodatkowe parę godzin w tygodniu.
- Jak zwiększyć swoją skuteczność w sprzedaży, o co najmniej 20%.
- Jak mówić tak, aby inni słuchali.
- Uzyskać wiedzę jak precyzyjnie określić grupę docelową.
- Jak zautomatyzować swój marketing internetowy.
- Jak wzbudzić poczucie lojalności u twoich klientów.
- Jak zwiększyć skuteczność kampanii w social media co najmniej o 50%.
- Jak tworzyć newslettery, które sprzedają.
- Dowiedzieć się o najlepszych strategiach marketingowych na 2015 rok.
- Jak współpracować z blogerami i dotrzeć do swoich klientów kolejnym kanałem marketingowym.
Więcej informacji na stronie: www.marketingday.pl
Słuchaj podcastu NowyMarketing