Marcin Michalski to były członek zarządu i współtwórca sukcesu Cube Group, jednej z najbardziej nagradzanych i największych agencji performance marketing w Polsce. Michalski tworzył strategie i planował kampanie digital dla kilkuset największych firm w Polsce i za granicą.
– Po zakończeniu współpracy z Cube Group postawiłem na pełną niezależność. Zostałem konsultantem strategii digital marketingowych oraz projektantem lejków sprzedażowych w ramach własnej marki MarketingHacker.pl. Tych pojedynczych projektów było jednak coraz więcej, stąd też decyzja, żeby zatrudnić pierwszych pracowników. Od początku chciałam współpracować z T-shaped marketerami, czyli specjalistami o szerokich kompetencjach w wielu obszarach digital, ale zarazem z jedną wybijającą się umiejętnością. Postawiłem na takie osoby, co pozwoliło mi nie tylko utrzymać najwyższą jakość działań, które prowadziłem jako niezależny konsultant, ale także podjąć decyzję o dalszym rozwoju – mówi Marcin Michalski.
Zobacz również
W zespole Marketing Hackers ważną rolę odgrywa Martyna Lińska. Ostatnie dziesięć lat Lińska była szefową zespołu w Havas Media, który zajmował się realizacją projektów performanceowych dla głównych klientów firmy. We wrześniu Martyna Lińska zdecydowała się rozwiązać trwającą ponad dekadę pracę w dotychczasowej agencji i dołączyć do zespołu Michalskiego.
– Z Martyną pracowałem przez wiele lat, dlatego znałem jej styl oraz jakość pracy. Cenię sobie osoby, które łączą w sobie kompetencje performance, strategiczne i komunikacyjne. Wiem, że takie umiejętności są potrzebne obecnym i przyszłym klientom – zaznacza Marcin Michalski.
W Marketing Hackers pracę rozpoczęli również Ewa Bender i Kinga Strzelecka oraz Maciej Lisek.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Dziś Marketing Hackers strategicznie obsługuje już m.in. salony optyczne Muscat, sklep odzieżowy NAOKO Store, salon online z biżuterią Perlove.pl, lidera w branży olejków eterycznych i nie tylko K.Hebda, a także Forum Media (m.in. właściciel czasopisma Charaktery), GreenPort Kołobrzeg (właściciel kompleksu apartamentów inwestycyjnych) czy biuro sprzedaży apartamentów inwestycyjnych Apartcapital. Wcześniej Michalski sam lub z zespołem Marketing Hackers pracował także dla marek takich jak: Bauer Media, Benefit Systems, GLOV, Mediarun, Collibre.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– Naszym głównym produktem jest strategia digital marketingowa. Zanim przystąpimy do realizacji jakiejkolwiek kampanii, dokładnie analizujemy potrzeby naszych klientów, badając każdy aspekt ich działalności. To podejście wyróżnia nas na tle konkurencji. Nawet gdy klient zgłasza się do nas z konkretnym zleceniem dotyczącym mediów, landing page’a czy innych usług, zawsze wracamy do kluczowego elementu, jakim jest strategia. Naszym celem jest działanie oparte na wiedzy i analizie, a nie na próbach i błędach. Głębokie zrozumienie biznesu klienta, jego konkurencji oraz rynku znacząco obniża ryzyko niepowodzenia kampanii – opisuje Marcin Michalski.
Marketing Hackers poza strategią specjalizuje się marketingu w mediach społecznościowych, ze szczególnym uwzględnieniem reklam na Facebooku i Instagramie (Meta Ads). Agencja projektuje również całe kampanie, które opierają się na skutecznych Landing Page oraz Marketing Automation. Zajmuje się także koordynacją i koncepcją dużych omnichannelowych kampanii, które mogą być realizowane poprzez zasoby klienta (graficy, copywriterzy).
– Naszą ofertę kierujemy głównie do firm, które nie chcą działać tylko na podstawie intuicji, narażając się tym samym na ogromne straty. Chcemy przekazać naszym partnerom odpowiedni zasób wiedzy. Tak, aby mieli świadomość dlaczego ich kampanie tworzone z nami, były skuteczne. Wiedza ta jest dla start-upów czy scale-upów jest ważna, szczególnie gdy – przechodząc do fazy skalowania – chcą utrzymać swój wzrost. Nie ograniczamy się tylko do rynku polskiego. Jesteśmy firmą przygotowaną również na klientów międzynarodowych – podkreśla Marcin Michalski.