Na scenie wydarzenia pojawią się reprezentanci środowisk naukowych m. in z Akademii Leona Koźmińskiego oraz czołowi eksperci branżowi z UberEATS, Tesco, Google, Media Impact Polska, OpenX, Neuroidea czy Komputronik.
Gdzie kończy się przetwarzanie emocji a zaczyna neuromarketing? Jak zawalczyć o jakość w reklamie programmatic? Jakie korzyści płyną z kampanii co-brandingowych i co-marketingowych? Czy mobile programmatic i native programmatic mają przyszłość? To tylko kilka spośród całej listy zagadnień, które poruszą prelegenci konferencji Digital Marketing Heroes 2017 organizowanej przez firmę Sociomantic Labs, globalnego lidera reklamy personalizowanej.
Zobacz również
Konferencję rozpocznie Jacek Kowalski, który opowie o „Emocjach – niedocenionych superbohaterach marketingu”. Kolejne wystąpienie należeć będzie do Aylin Demiral z Sociomantic, prelegentka przybliży tajniki jakościowej reklamy personalizowanej. Następnym superbohaterem będzie Krzysztof Radoszewski z UberEATS, opowie on uczestnikom spotkania jak UberEATS zostało Warsaw Foodie Hero.
W drugiej części konferencji Marta Ceccato, kierująca zespołem Display i Programmatic w Tesco UK, opowie o mocy danych w reklamie i ich mądrym wykorzystaniu. Następnie przyjdzie czas na najbardziej futurystyczny temat konferencji czyli prelekcję dr. Aleksandry Przegalińskiej prowadzącej badania nad rozwojem nowych technologii w Instytucie Technologicznym w Massechusetts. Prelegentka przybliży uczestnikom temat affective computingu i opowie jak można wykorzystać technologię do odczytywania emocji. Na zakończenie DMH2017 uczestnicy będą mieli okazję posłuchać dyrektora e-commerce w firmie Komputronik Sławomira Komińskiego, który podzieli się swoimi doświadczeniami z zakresu kampanii co-marketingowych.
Digital Marketing Heroes 2017 będzie również dobrą okazją do przysłuchania się dyskusjom ekspertów na temat przyszłości reklamy programmatic w tym: reklamie programmatic typu premium, reklamie mobilnej i natywnej. Dyskusje poprowadzi Lothar Krauze z Sociomantic, a gośćmi paneli będą: Mario Gebers z OpenX, Boris Kruchinsky z Google oraz Marcin Olszewski z Media Impact Polska.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Tegoroczna edycja Digital Marketing Heroes odbędzie się 31go maja w klubie Patio w Warszawie. Sponsorami wydarzenia są Media Impact Polska oraz OpenX, zaś patronami medialnymi Marketer+ oraz Nowymarketing.pl. Więcej informacji o DMH2017 oraz możliwość uzyskania zaproszenia (wydarzenie ma charakter zamknięty) na stronie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing