Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Jakie są najważniejsze aspekty polityki korzystania z narzędzi Gen AI przez agencje i marki? W jaki sposób agencje mogą zapewnić etyczne wykorzystanie Gen AI w swoich kampaniach?

SPRAWDZAM

Marki Carlsberg i Okocim rozdają bilety na EURO 2016

Marka Carlsberg, jako jeden z pierwszy oficjalny partner UEFA EURO 2016, rozpoczęła w Polsce aktywacje konsumenckie. Dołączyła do niej marka Okocim. W obu promocjach dla konsumentów do wygrania są bilety na mecze EURO 2016 we Francji.
O autorze
1 min czytania 2015-10-09

Już tylko 8 miesięcy dzieli nas od pierwszego gwizdka Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2016, których oficjalnym sponsorem jest marka Carlsberg. W Polsce turniej wspierają dwie marki należące do Grupy – globalnie marka Carlsberg i lokalnie marka Okocim. Obie umożliwiają kibicom zdobycie w promocjach konsumenckich wymarzonych biletów na mecze tego wielkiego piłkarskiego widowiska.

Prawdopodobnie najlepsze bilety na świecie od Carlsberga

Od sierpnia pełnoletni konsumenci piwa Carlsberg, mają szansę co tydzień wylosować ekskluzywne pakiety VIP, obejmujące, oprócz dwóch biletów na mecz ćwierćfinałowy EURO2016, pełne zakwaterowanie, wyżywienie oraz przeloty w obie strony. Wystarczy kupić specjalnie oznaczone opakowanie Carlsberga i wysyłać swoje zgłoszenie do loterii za pośrednictwem specjalnego formularza. Należy zachować oryginał kapsla lub kluczyka wraz z kodem promocyjnym. Formularz zgłoszeniowy oraz regulamin promocji dostępne są na stronie.

– Carlsberg jest oficjalnym partnerem UEFA od Mistrzostw Europy w RFN w 1988 roku i ta współpraca rozwija się bardzo pomyślnie. Piłka nożna i piwo to prawdopodobnie najlepsze połączenie na świecie. Dlatego chcemy umożliwić fanom naszych marek zdobycie biletów na EURO2016, by mogli brać bezpośredni udział w tym święcie piłki nożnej obserwując rywalizacje z trybun francuskich stadionów – podkreśla Krzysztof Łojek, menedżer marki Carlsberg.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Okocim- za walkę do końca

Z kolei marka Okocim, od września 2014 roku oficjalny sponsor Reprezentacji Polski, zachęca konsumentów do zagrzewania naszych w akcji #ZaWalkeDoKonca. Do wygrania w tym prostym, ale angażującym konkursie jest 25 podwójnych biletów na mecze EURO2016. Aby je wygrać należy podzielić się swoim zdjęciem, na którym kibicuje się polskiej drużynie oraz dołączyć kod spod kapsla lub kluczyka promocyjnego opakowania piwa Okocim Jasne Pełne lub Okocim Mocne. Konkurs trwa do 14 grudnia 2015r. Formularz i regulamin znajduje się na stronie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– Marka OKOCIM to upór, siła i odwaga. Wierzymy, że właśnie te cechy zapewnią naszym awans do turnieju. Zachęcamy więc konsumentów do wspólnej walki, ramię w ramię z polską drużyną i zagrzewania jej do wspaniałej i skutecznej gry – mówi Maciej Banaszkiewicz, menedżer marki Okocim. 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Obie promocje obsługuje agencja promocyjno – reklamowa Smolar.