Amerykańska premiera „Creed II”, najnowszej części legendarnej sagi o Rockym Balboa z Michaelem B. Jordanem i Sylvestrem Stallone, odbędzie się 21 listopada (dystrybucja: Metro Goldwyn Mayer Pictures). W Polsce film trafi do kin 23 listopada (międzynarodowa dystrybucja: Warner Bros. Pictures).
– Biznesowa strona naszego zaangażowania w „Creed II” jest oczywista. Pojawiając się w ekscytującym filmie z udziałem wielkich hollywoodzkich gwiazd, takich jak Sylvester Stallone i Dolph Lundgren, zyskujemy globalną ekspozycję naszej międzynarodowej marki Conotoxia — mówi Marcin Pióro, właściciel spółek z grupy Conotoxia Holding, w tym marek Conotoxia i Cinkciarz.pl. Należący do niego portal finansowy udostępnia różnorodne usługi online: przelewy pieniężne, płatności, wymianę walut i handel Forex.
Zobacz również
Obie marki, polska Cinkciarz.pl i międzynarodowa Conotoxia, będą mocno zaangażowane w kampanię promocyjną „Creed II”. Logotyp Conotoxia otrzymał atrakcyjną ekspozycję wokół ringu w finałowej scenie walki pomiędzy Adonisem Creed i Viktorem Drago.
Materiał wideo z udziałem Jordana i Munteanu zachęcający do obejrzenia „Creed II”, będzie wyświetlany w kinach oraz promowany w mediach społecznościowych Conotoxia i Cinkciarz.pl.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing