„Marki nie mogą pozostawać obojętne na kwestie środowiskowe“. ICT Poland podsumowuje 2023 rok

„Marki nie mogą pozostawać obojętne na kwestie środowiskowe“. ICT Poland podsumowuje 2023 rok
Jakie sukcesy w 2023 roku zanotowała marka ICT Poland? Z jakimi wyzwaniami musiała się zmierzyć? Jakie plany ma na 2024 rok? Na te oraz inne pytania odpowiada Tomasz Walicki - Dyrektor Marketingu w ICT Poland.
O autorze
1 min czytania 2024-01-05

Jakie były największe sukcesy dla Waszej marki w 2023 roku?

W 2023 roku postawiliśmy na ochronę pszczół i we współpracy z włoską firmą 3Bee wcieliliśmy w Polsce w życie projekt i rozwiązania technologiczne, które z sukcesem zostały zapoczątkowane we Włoszech. Jesteśmy świadomi wyzwań przed jakimi staje biznes wobec zasobów planety i chcemy na nie odpowiadać minimalizując nasz wpływ na środowisko. Dlatego transparentnie mówimy o tym, w jaki sposób powstają nasze produkty, inspirujemy do pozytywnych zachowań i budujemy świadomość potrzeby konkretnych działań. To właśnie z tej potrzeby powstała linia Foxy Love The Bee, która z sukcesem została wprowadzona na polski rynek w 2023 roku.

Jakie były największe wyzwania dla Waszej marki w 2023 roku?

Nasze największe  wyzwanie to mówienie o naszych produktach – papierach toaletowych i papierowych ręcznikach – w sposób kreatywny i interesujący dla konsumentów, a jednocześnie taki, który podkreśli ich rzeczywiste cechy. Z czystym sumieniem stwierdzam, że podołaliśmy temu zadaniu w 100%!

Jakie były wg Ciebie najciekawsze trendy związane z marketingiem w minionym roku?

W 2023 roku byliśmy świadkami wielu eksperymentów (niekoniecznie technologicznych) wykorzystujących w komunikacji sztuczną inteligencję. Widzieliśmy, jak dynamicznie rozwija się to narzędzie, otwierając przed nami kolejne możliwości i optymalizując naszą pracę. Niezmiennie od kilku lat coraz ważniejsza staje się globalna zmiana w kierunku zrównoważonego rozwoju. Marki nie mogą pozostawać obojętne na kwestie środowiskowe. Muszą wprowadzać realne zmiany, inspirować się nawzajem jako biznes/producenci do zmian na lepsze, szukając nieustannie nowych rozwiązań, które pozwolą zaoferować niezawodne produkty ale jednocześnie zbliżą producentów do zeroemisyjności. 

Najlepsza kampania, jaką widziałeś/widziałaś w tym roku?

Chyba wszyscy możemy się zgodzić, że ten rok należał do Barbie. Różową kampanię firmy Martel, której centralny punkt stanowił kinowy hit, i do której po kolei dołączały różne mniejsze i większe marki, będziemy wspominać jeszcze wiele, wiele lat. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Jakie są Twoje najważniejsze plany/wyzwania/postanowienia na 2024 rok?

W 2024 roku chcemy kontynuować działania, mające na celu pokazanie naszej całej oferty w ciekawy, kreatywny sposób. Będziemy próbować nowych narzędzi, formatów i kanałów dotarcia do naszych konsumentów. Będziemy budować zaufanie naszych konsumentów i edukować ich, jak łatwiej podejmować decyzje zakupowe, które są dobre nie tylko dla ich portfeli, ale także dla środowiska.  Nieustannie będziemy wprowadzać rozwiązania, które pozwolą Foxy jako biznesowi rozwijać się w zrównoważony sposób.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się