Jakie były największe sukcesy dla Waszej marki w 2023 roku?
W 2023 roku postawiliśmy na ochronę pszczół i we współpracy z włoską firmą 3Bee wcieliliśmy w Polsce w życie projekt i rozwiązania technologiczne, które z sukcesem zostały zapoczątkowane we Włoszech. Jesteśmy świadomi wyzwań przed jakimi staje biznes wobec zasobów planety i chcemy na nie odpowiadać minimalizując nasz wpływ na środowisko. Dlatego transparentnie mówimy o tym, w jaki sposób powstają nasze produkty, inspirujemy do pozytywnych zachowań i budujemy świadomość potrzeby konkretnych działań. To właśnie z tej potrzeby powstała linia Foxy Love The Bee, która z sukcesem została wprowadzona na polski rynek w 2023 roku.
Jakie były największe wyzwania dla Waszej marki w 2023 roku?
Nasze największe wyzwanie to mówienie o naszych produktach – papierach toaletowych i papierowych ręcznikach – w sposób kreatywny i interesujący dla konsumentów, a jednocześnie taki, który podkreśli ich rzeczywiste cechy. Z czystym sumieniem stwierdzam, że podołaliśmy temu zadaniu w 100%!
Zobacz również
Jakie były wg Ciebie najciekawsze trendy związane z marketingiem w minionym roku?
W 2023 roku byliśmy świadkami wielu eksperymentów (niekoniecznie technologicznych) wykorzystujących w komunikacji sztuczną inteligencję. Widzieliśmy, jak dynamicznie rozwija się to narzędzie, otwierając przed nami kolejne możliwości i optymalizując naszą pracę. Niezmiennie od kilku lat coraz ważniejsza staje się globalna zmiana w kierunku zrównoważonego rozwoju. Marki nie mogą pozostawać obojętne na kwestie środowiskowe. Muszą wprowadzać realne zmiany, inspirować się nawzajem jako biznes/producenci do zmian na lepsze, szukając nieustannie nowych rozwiązań, które pozwolą zaoferować niezawodne produkty ale jednocześnie zbliżą producentów do zeroemisyjności.
Najlepsza kampania, jaką widziałeś/widziałaś w tym roku?
Chyba wszyscy możemy się zgodzić, że ten rok należał do Barbie. Różową kampanię firmy Martel, której centralny punkt stanowił kinowy hit, i do której po kolei dołączały różne mniejsze i większe marki, będziemy wspominać jeszcze wiele, wiele lat.
Jakie są Twoje najważniejsze plany/wyzwania/postanowienia na 2024 rok?
W 2024 roku chcemy kontynuować działania, mające na celu pokazanie naszej całej oferty w ciekawy, kreatywny sposób. Będziemy próbować nowych narzędzi, formatów i kanałów dotarcia do naszych konsumentów. Będziemy budować zaufanie naszych konsumentów i edukować ich, jak łatwiej podejmować decyzje zakupowe, które są dobre nie tylko dla ich portfeli, ale także dla środowiska. Nieustannie będziemy wprowadzać rozwiązania, które pozwolą Foxy jako biznesowi rozwijać się w zrównoważony sposób.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing