Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

„Marki nie mogą pozostawać obojętne na kwestie środowiskowe“. ICT Poland podsumowuje 2023 rok

„Marki nie mogą pozostawać obojętne na kwestie środowiskowe“. ICT Poland podsumowuje 2023 rok
Jakie sukcesy w 2023 roku zanotowała marka ICT Poland? Z jakimi wyzwaniami musiała się zmierzyć? Jakie plany ma na 2024 rok? Na te oraz inne pytania odpowiada Tomasz Walicki - Dyrektor Marketingu w ICT Poland.
O autorze
1 min czytania 2024-01-05

Jakie były największe sukcesy dla Waszej marki w 2023 roku?

W 2023 roku postawiliśmy na ochronę pszczół i we współpracy z włoską firmą 3Bee wcieliliśmy w Polsce w życie projekt i rozwiązania technologiczne, które z sukcesem zostały zapoczątkowane we Włoszech. Jesteśmy świadomi wyzwań przed jakimi staje biznes wobec zasobów planety i chcemy na nie odpowiadać minimalizując nasz wpływ na środowisko. Dlatego transparentnie mówimy o tym, w jaki sposób powstają nasze produkty, inspirujemy do pozytywnych zachowań i budujemy świadomość potrzeby konkretnych działań. To właśnie z tej potrzeby powstała linia Foxy Love The Bee, która z sukcesem została wprowadzona na polski rynek w 2023 roku.

Jakie były największe wyzwania dla Waszej marki w 2023 roku?

Nasze największe  wyzwanie to mówienie o naszych produktach – papierach toaletowych i papierowych ręcznikach – w sposób kreatywny i interesujący dla konsumentów, a jednocześnie taki, który podkreśli ich rzeczywiste cechy. Z czystym sumieniem stwierdzam, że podołaliśmy temu zadaniu w 100%!

Jakie były wg Ciebie najciekawsze trendy związane z marketingiem w minionym roku?

W 2023 roku byliśmy świadkami wielu eksperymentów (niekoniecznie technologicznych) wykorzystujących w komunikacji sztuczną inteligencję. Widzieliśmy, jak dynamicznie rozwija się to narzędzie, otwierając przed nami kolejne możliwości i optymalizując naszą pracę. Niezmiennie od kilku lat coraz ważniejsza staje się globalna zmiana w kierunku zrównoważonego rozwoju. Marki nie mogą pozostawać obojętne na kwestie środowiskowe. Muszą wprowadzać realne zmiany, inspirować się nawzajem jako biznes/producenci do zmian na lepsze, szukając nieustannie nowych rozwiązań, które pozwolą zaoferować niezawodne produkty ale jednocześnie zbliżą producentów do zeroemisyjności. 

Najlepsza kampania, jaką widziałeś/widziałaś w tym roku?

Chyba wszyscy możemy się zgodzić, że ten rok należał do Barbie. Różową kampanię firmy Martel, której centralny punkt stanowił kinowy hit, i do której po kolei dołączały różne mniejsze i większe marki, będziemy wspominać jeszcze wiele, wiele lat. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Jakie są Twoje najważniejsze plany/wyzwania/postanowienia na 2024 rok?

W 2024 roku chcemy kontynuować działania, mające na celu pokazanie naszej całej oferty w ciekawy, kreatywny sposób. Będziemy próbować nowych narzędzi, formatów i kanałów dotarcia do naszych konsumentów. Będziemy budować zaufanie naszych konsumentów i edukować ich, jak łatwiej podejmować decyzje zakupowe, które są dobre nie tylko dla ich portfeli, ale także dla środowiska.  Nieustannie będziemy wprowadzać rozwiązania, które pozwolą Foxy jako biznesowi rozwijać się w zrównoważony sposób.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się