Marki podejmują się wyzwania #10yearchallenge

Marki podejmują się wyzwania #10yearchallenge
Wyzwanie #10yearchallenge zrobiło furorę w mediach społecznościowych. Aktorzy, sportowcy, celebryci, a nawet popularne marki dały się ponieść tej zabawie. Przedstawiamy najciekawsze przykłady #10yearchallenge marek.
O autorze
1 min czytania 2019-01-22

Od początku 2019 roku cały świat żyje wyzwaniem #10yearchallenge – gwiazdy, marki, sportowcy publikują na swoich profilach w mediach społecznościowych zestawienie zdjęć z 2009 roku i z 2019 roku. Ma to na celu pokazanie, jak wiele się przez te 10 lat zmieniło.

Nie wiadomo dokładnie, kto rozpoczął tę akcję, ale pewne jest to, że rozniosła się ona wirusowo na Facebooku, Twitterze oraz Instagramie. Niektórzy zastanawiają się co owa akcja ma na celu oprócz udobruchania swojego ego oraz promocji własnej osoby? Cóż, w wybranych przypadkach, zwłaszcza w kontekście produktów znanych marek, #10yearchallenge pokazuje, że nic się przez te 10 lat szczególnie nie zmieniło, co jest akurat rzeczą pozytywną.

Poniżej przedstawiamy zestawienie najlepszych #10yearchallenge marek:

1. Durex

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

2. LEGO

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

3. Dr Pepper

4. Pepsi

5. KFC

6. Xbox

7. Mercedes-Benz

8. Toyota Polska

9. Acer

Natomiast mimo wielu zabawnych porównań, są też i inne aspekty tej akcji – organizacje takie jak Greenpeace czy WWF pokazują, jak wiele się przez te 10 lat zmieniło na niekorzyść naszego środowiska.

10. Greenpeace

11. Planet Love Life

12. WWF

13. Brinkley Davis