Jeżeli nie macie pojęcia o co chodzi w tej nietypowej akcji, która ostatnimi dniami podbija internet, to już spieszymy z wyjaśnieniem – #hot16challenge2 polega na nagraniu 16 wersów na dowolny temat i nominowaniu do udziału w wyzwaniu kolejnych artystów, którzy w ciągu 72 godziny muszą opublikować swoją odpowiedź. Celem akcji jest zbiórka pieniędzy na rzecz medyków, zaś wpłat można dokonywać za pośrednictwem portalu SiePomaga.pl.
W akcję zaangażowało się już wiele znanych osobistości – m.in. raperzy Taco Hemingway i Quebonafide, Monika Brodka, Dawid Podsiadło, Maryla Rodowicz, Beata Kozidrak, a nawet politycy – Janusz Korwin-Mikke oraz Andrzej Duda.
Zobacz również
Obojętne na akcję nie pozostały popularne marki, które również postanowiły przygotować swoje własne utwory oznaczone hashtagiem #hot16challenge2.
Przedstawiamy kilka najciekawszych przykładów:
#1 Lech Premium
#2 x-kom
#3 BNP Paribas
#4 Cheetos
#5 Żywiec Zdrój
#6 Galeria Katowicka
#7 Plush
#8 Mały Głód
#9 Media Expert
#10 Lay’s
#11 Berlinki
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach