Marlena Jezierska dyrektorem rozwoju biznesu i marketingu Sport.pl

1 września br. Marlena Jezierska dołączy do zespołu Sport.pl i obejmie stanowisko dyrektora rozwoju biznesu i marketingu.
O autorze
1 min czytania 2015-09-01

Będzie odpowiedzialna za nowe projekty i działania marketingowe serwisu, który jest liderem rynku w obszarach informacji sportowej, rekreacji (bieganie, fitness) i aplikacji mobilnych.

– Sport.pl szybko się rozwija – chcemy być jeszcze bardziej dynamiczni, innowacyjni i profesjonalni. Dołączenie do zespołu Marleny Jezierskiej, menedżera z ogromnym i różnorodnym doświadczeniem oraz cennymi kontaktami, to wielkie wzmocnienie dla naszego serwisu. Tym bardziej, że przed nami pełen wielkich wydarzeń sportowych rok 2016 – mówi Marcin Gadziński, dyrektor i wydawca Sport.pl.

Marlena Jezierska od 18 lat pracuje w branży mediów i telekomunikacji. Była zatrudniona m.in. w Polskiej Telefonii Cyfrowej (obecnie T-Mobile Polska) w departamencie marketingu i sprzedaży. W latach 2007-13 roku związana z Agorą, m.in. jako dyrektor projektu Euro 2012 oraz dyrektor ds. sportu amatorskiego i CSR. W marcu 2013 objęła stanowisko dyrektora zarządzającego marką „Przegląd Sportowy” w Ringier Axel Springer Polska, gdzie była odpowiedzialna za kompleksowy rozwój dziennika i związanych z nim serwisów internetowych, wydań cyfrowych i innych projektów wydawniczych.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj