W myśl koncepcji przygotowano kreację, w której na 5-ciu wybranych ekranach LED na świecie, będzie emitowany “marsz słoni”. Animacja ma przedstawiać zwierzęta w kolorach i “w logo” firmy lub korporacji, która zdecyduje się przeznaczyć 5000 funtów na opiekę nad słoniem. Przekazana kwota wystarcza na zapewnienie opieki 1 słoniowi do końca jego życia.
Wymowne hasło kampanii – Marsz gigantów – ma na celu motywować firmy do “zaopiekowania się” słoniem i równocześnie mobilizować, by obrandowane ich logo wirtualne zwierzę, pojawiło się na wielkim ekranie – między innymi – na Times Square, wśród innych gigantów biznesowych. Kampania dla zaangażowanych w nią marek, ma przede wszystkim istotny wymiar symboliczny i wizerunkowy.
Zobacz również
Marsz startuje na ekranie w Hong Kongu. Następnie, wirtualne słonie przemaszerują przez Times Square w Nowym Jorku, Westfield Stratford City w Londynie, Grand Central w Birmingham oraz nośnik na Manchester Printworks.
Na kilka dni przed rozpoczęciem kampanii swoje wirtualne słonie posiadały już między innymi takie firmy jak: National Express, The Delta Group, BCD Travel czy Made by Riley.
To jedna z pierwszych kampanii na rynku reklamy DOOH o światowym zasięgu.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Źródło: MyLED