Marta Bresińska będzie bezpośrednio podlegała pod Monikę Sokołowską, CEO agencji oS3, piastującą jednocześnie stanowisko Client Service Director.
– Marta to specjalistka w wielu dziedzinach z ogromnym doświadczeniem w dziale Client Service, która przekracza standardowe myślenie o roli jaką piastuje w oS3. Jej sposób myślenia i podejście do projektów oraz Klienta, powoduje, że jest nietuzinkowym wsparciem dla agencji na wielu polach działania – mówi Monika Sokołowska, CEO i client service director w agencji oS3.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Marta Bresińska dołączyła do agencji oS3 w styczniu 2018 na stanowisko account director, przechodząc z Saatchi &Saatchi IS, gdzie pracowała jako account supervisor. Wcześniej przez ponad cztery lata związana była z agencją Walk, w której od 2015 roku zajmowała się tworzeniem i rozwijaniem działu design, a potem spółki Walk with David. Pracowała również w agencji Change. Marta ma doświadczenie w branży FMCG oraz finansowej, realizowała projekty ATLowe i BTLowe m.in. dla: Millenium Bank, 360 Bank BBH, PZU, BOŚ Bank oraz Gettin Bank. Liczne wyróżnienia i nagrody, także te najważniejsze jak Cannes Lions czy Golden Drum Portoroż to efekt podejścia Marty Bresińskiej do projektów i Klienta. Marta jest absolwentką ASP w Łodzi oraz SWPS.