Marta Frączek z branżą reklamową związana jest od 2008 roku. Do newonce.media przeszła z Saatchi & Saatchi, gdzie gdzie pełniła funkcję associate creative director. Jako członek teamów kreatywnych, współtworzyła wielokanałowe, zintegrowane kampanie reklamowe dla wielu polskich i zagranicznych klientów, w tym IKEA, Carrefour, Mercedes, Milka, Gillette, Microsoft, Old Spice, Head&Shoulders, GSK, Alivia, Somersby.
Ma na swoim koncie nagrody w konkursach KTR, Effie, Innovation Ad, Mixx Awards, YC Cannes, YC Eurobest, Fryderyk. Jako jedyna Polka wzięła udział w prestiżowym programie See It Be It w Cannes, którego zadaniem jest promowanie młodych, kreatywnych kobiet na świecie. Jest członkinią Zarządu KTR i kapituły Papaya Young Directors. Była jurorem konkursów kreatywnych KTR, Cannes Lions, Lisbon Ad Festival. Po godzinach pisze scenariusze do krótkich form filmowych i tworzy teledyski.