W MakoLab będzie odpowiedzialna za bieżące relacje z mediami, kreowanie wizerunku firmy oraz realizowanie strategii działań komunikacyjnych w mediach społecznościowych.
Marta Ostrowska jest absolwentką dziennikarstwa i komunikacji społecznej oraz międzynarodowych stosunków gospodarczych na Uniwersytecie Łódzkim. Doświadczenie zdobywała jako dziennikarz, copywriter i specjalista ds. marketingu. Przez ostatnie 4 lata odpowiadała za tworzenie wizerunku agencji Bluerank.
Zobacz również
Powierzenie Marcie Ostrowskiej funkcji specjalisty ds. PR wpisuje się w szerszy kontekst zmian, jakie zachodzą w MakoLab.
Jesteśmy w trakcie wdrażania długoterminowej strategii firmy związanej z umacnianiem naszego portfolio usług marketingowo- technologicznych i wspierania klientów w procesie transformacji cyfrowej. Intensyfikujemy działania na rynkach zagranicznych, co już widać w opublikowanych dobrych wynikach Spółki w II kwartale 2017. Gorąco wierzę, że Marta dzięki swoim kompetencjom i doświadczeniu pomoże nam jak najlepiej realizować nasze cele komunikacyjne zarówno w Polsce, jak i na rynkach zagranicznych. – Mówi Michał Hertel, Dyrektor Marketingu w MakoLab.
MakoLab S.A. to agencja technologiczno – marketingowa, notowana na rynku NewConnect GPW. Ponad 80 proc. przychodów spółki pochodzi z eksportu usług. Spółka posiada biura w Paryżu, Londynie i na Florydzie, gdzie realizuje projekty z obszaru transformacji cyfrowej globalnych koncernów i największych polskich przedsiębiorstw. Wśród klientów MakoLab są m.in. Grupa Renault-Nissan, Toyota Motor Europe, Gjensidige Forsikring ASA, Maspex czy mBank.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Więcej informacji na stronie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing