Marta Ostrowska specjalistką ds. PR w MakoLab

Do zespołu agencji technologiczno - marketingowej MakoLab dołączyła Marta Ostrowska, która objęła stanowisko specjalisty ds. PR. Wcześniej odpowiadała za działania public relations w Bluerank.
O autorze
1 min czytania 2017-08-29

W MakoLab będzie odpowiedzialna za bieżące relacje z mediami, kreowanie wizerunku firmy oraz realizowanie strategii działań komunikacyjnych w mediach społecznościowych.

Marta Ostrowska jest absolwentką dziennikarstwa i komunikacji społecznej oraz międzynarodowych stosunków gospodarczych na Uniwersytecie Łódzkim. Doświadczenie zdobywała jako dziennikarz, copywriter i specjalista ds. marketingu. Przez ostatnie 4 lata odpowiadała za tworzenie wizerunku agencji Bluerank.

Powierzenie Marcie Ostrowskiej funkcji specjalisty ds. PR wpisuje się w szerszy kontekst zmian, jakie zachodzą w MakoLab.

Jesteśmy w trakcie wdrażania długoterminowej strategii firmy związanej z umacnianiem naszego portfolio usług marketingowo- technologicznych i wspierania klientów w procesie transformacji cyfrowej. Intensyfikujemy działania na rynkach zagranicznych, co już widać w opublikowanych dobrych wynikach Spółki w II kwartale 2017. Gorąco wierzę, że Marta dzięki swoim kompetencjom i doświadczeniu pomoże nam jak najlepiej realizować nasze cele komunikacyjne zarówno w Polsce, jak i na rynkach zagranicznych. – Mówi Michał Hertel, Dyrektor Marketingu w MakoLab.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

MakoLab S.A. to agencja technologiczno – marketingowa, notowana na rynku NewConnect GPW. Ponad 80 proc. przychodów spółki pochodzi z eksportu usług. Spółka posiada biura w Paryżu, Londynie i na Florydzie, gdzie realizuje projekty z obszaru transformacji cyfrowej globalnych koncernów i największych polskich przedsiębiorstw. Wśród klientów MakoLab są m.in. Grupa Renault-Nissan, Toyota Motor Europe, Gjensidige Forsikring ASA, Maspex czy mBank.

Więcej informacji na stronie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się