Marta Pichlak-Miarka wraca do OMD Macroscope

W najbliższym czasie Marta Pichlak-Miarka będzie pracowała m.in. nad rozszerzeniem oferty badań i wykorzystaniem rozwiązań BuisnessInteligence w strategicznym planowaniu mediów.
O autorze
1 min czytania 2014-11-04

Marta Pichlak-Miarka przez ostatnie 3 lata rozwijała kompetencje z zakresu analiz Big Data. Pracowała jako Business Consultant CustomerIntelligence w SAS Institute w Belgii, dla takich Klientów jak ING, BNP Paribas Fortis, czy Belfius. Współpraca z czołowym dostawcą usług business inteligence na świecie pozwoliła jej zdobyć kompetencje w dziedzinach kluczowych dla rozwoju biznesu domu mediowego.

Pichlak-Miarka to menadżer z 10 letnim doświadczeniem. Przejmie obsługę takich klientów jak Heinz, Warner Bros. Wcześniej jako Group AccountDirector była odpowiedzialna z obsługę takich reklamodawców jak McDonald’s, Grupa Żywiec ,Perfetti Van Melle, Nuricia.

Współpraca z firmą SAS Institute, oferującą jedne z najbardziej innowacyjnych rozwiązań CustomerIntelligence, pozwoliła poszerzyć kompetencje w dziedzinach kluczowych z punktu widzenia oferty domu mediowego. Jakub Bierzyński, CEO OMD o powrocie Marty: „Współczesny marketing nie może istnieć bez wspierających go rozwiązań technologicznych oraz wszechstronnej analizy i wykorzystania danych na temat zachowań konsumentów. Ambicją OMD zawsze było rozwijanie swoich kompetencji oraz narzędzi, pozwalających na spersonalizowaną komunikację na masową skalę, opartą o zaawansowane rozwiązania analityczne. OMD od lat realizuje także projekty z wykorzystaniem analiz ekonometrycznych, pozwalających na ocenę efektywności działań marketingowych, a także optymalizację i prognozowanie przyszłych działań. Powrót Marty to dla nas zastrzyk świeżej energii i dowód na to, że nie zwalniamy tempa rozwoju”.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj