Marta Rybicka związana jest z IQS od 11 lat. Obecnie, do jej kluczowych obowiązków należy nadzór nad pracą działów badawczych, wspieranie i rozwój kluczowych klientów i segmentu badań syndykatowych.
Marta od wielu lat związana jest z IQS – znakomicie rozumie i czuje firmę. Jest uosobieniem tego, czego zawsze szukam w liderach – determinacji w osiąganiu celów, zaangażowania oraz umiejętności budowania długoterminowych relacji międzyludzkich – komentuje Alina Lempa, prezes zarządu IQS.
Zobacz również
Rybicka z wykształcenia jest socjologiem i absolwentką studiów doktoranckich z zakresu zarządzania i finansów. Wcześniej, jako doświadczony menedżer, kierowała ilościowo-jakościowym działem badawczym, nadzorując projekty realizowane dla klientów z różnych branż, głównie z sektora farmaceutycznego, finansowego oraz FMCG. Od kilku lat zaangażowana jest w wiele autorskich projektów badawczych realizowanych w IQS, m.in. Świat Młodych, Video Love Story czy Game Story. Wspiera działania społeczne poprzez współpracę badawczą IQS z takimi fundacjami i organizacjami jak: „Kwiat Kobiecości” w sprawie świadomości działań profilaktycznych w chorobach onkologicznych, czy „Inspiring Girls Polska”, dotyczące aspiracji dziewczynek w Polsce oraz „Share The Care” w obszarze wspierania idei urlopów rodzicielskich dla ojców.
Przede mną kolejne wyzwanie, ale wiele lat pracy nauczyło mnie, że wyzwania to najlepsza droga rozwoju. Cieszę się że IQS ten rozwój mi umożliwia stwarzając sprzyjające środowisko i dając możliwość współpracy z najlepszym zespołem doświadczonych badaczy. Nadal kluczowy będzie dla mnie client service i wspólna praca z klientami nad rozwiązywaniem ich problemów biznesowych, a ponadto dalszy rozwój firmy jeśli chodzi o ofertę oraz standardy – dodaje Rybicka.
Wcześniej, przez 1,5 roku stanowisko chief commercial officer w IQS, zajmował Michał Rogowski, który zdecydował się kontynuować karierę poza strukturami IQS.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Od 1 czerwca br. zarząd IQS tworzą wyłącznie kobiety.
Słuchaj podcastu NowyMarketing