Marta Szufranowicz przechodzi do GONG z agencji DDB, w której pełniła rolę deputy strategic & business director, pracując dla takich klientów jak Volkswagen, Spotify, HBO Max, TikTok, T-Mobile czy Maspex. Projekty, nad którymi pracowała zdobyły m.in. nagrody KTR i Effie. W GONG obejmie stanowisko dyrektora strategicznego.
– To ogromny przywilej móc przekazać kierowanie strategią agencji komuś takiemu jak Marta. Jest osobą, której doświadczenie i podejście do strategii marketingowej sprawiają, że równie komfortowo się czuje w rozmowach o efektywności biznesowej z naszymi klientami, jak i w inspirującej pracy z działem kreacji. GONG jest dzisiaj dla wielu klientów agencją leadującą działania strategiczne i kreatywne ich marek. Naszą ambicją jest budowanie najbardziej innowacyjnego działu strategii i kreacji na rynku – mówi Bartek Gołębiowski, założyciel i managing partner GONG.
Zobacz również
Zdjęcie główne: mat. pras.